۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
۴۰۰۰ چاه غیرمجاز در استان همدان مسدود شد / لزوم مدیریت منابع آب در کشور
استاندار همدان:

۴۰۰۰ چاه غیرمجاز در استان همدان مسدود شد / لزوم مدیریت منابع آب در کشور

همدان - استاندار همدان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده برای مدیریت منابع آب در استان همدان هر دو سال یک سد ساخته و بیش از چهار هزار چاه غیرمجاز مسدود شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدسعید شاهرخی صبح پنج شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان همدان با تاکید بر اینکه ناظرین بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها باید گزارش نهایی خود از میزان عمل به سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان همدان ارائه کنند؛ گفت: دستگاه‌های برتر که سند راهبردی و عملیاتی را انجام و اجرا کردند، اعلام خواهند شد.

وی گفت: مدیرانی که از برنامه سند راهبردی و عملیاتی توسعه جا مانده‌اند، هنوز فرصت دارند که خود را با این سند تطبیق و هماهنگ کنند.

شاهرخی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد اهداف و برنامه‌هایی که در سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان برای دستگاه‌های اجرایی تعریف شده‌اند، محقق شده است، گفت: استان همدان در زمینه مولدسازی و فروش املاک دولتی توسط دستگاه‌های اجرایی، دارای مطلوب‌ترین شرایط در بین استان‌های سراسری کشور است.

استاندار همدان با بیان اینکه با جمع‌آوری فاضلاب، تهدید جدی سلامت مردم را به یک فرصت تبدیل کردیم، گفت: طی سیاست‌های اتخاذ شده و برای پیشگیری از فرونشست‌ها و ایجاد فروچاله‌ها در استان، بیش از چهارهزار حلقه چاه غیرمجاز در استان همدان مسدود شده است.

وی با تاکید بر اینکه از دغدغه‌های جدی مردم تامین آب شرب بود که طی اقداماتی این مشکل رفع شده است، ادامه داد: اقدامات شاخص و قابل‌توجهی در دانشگاه علوم‌پزشکی انجام گرفته که با توجه به تحولی که در این حوزه ایجاد شده قابل تقدیر و تشکر است.

کد خبر: ۷۷٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha