۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
عملیات اجرایی کنارگذر اسدآباد سرعت می گیرد
استاندار همدان:

عملیات اجرایی کنارگذر اسدآباد سرعت می گیرد

همدان - استاندار همدان گفت: عملیات اجرایی کنارگذر اسدآباد از فردا سرعت می گیرد تا در زمانی کوتاه به طور رسمی افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ سیدسعید شاهرخی بعد از ظهر چهارشنبه در سفر خود به شهرستان اسدآباد ضمن بازدید از پروژه کنارگذر این شهرستان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این پروژه قرار گرفت.

وی ضمن ابراز رضایت از پیشرفت پروژه کنار گذر اسدآباد، گفت: اجرای کنار گذر اسدآباد یکی از مطالبات جدی مردم در سال های گذشته بوده و کاملا در حال آماده شدن است.

شاهرخی عنوان کرد: در مدخل ورودی شهر اسدآباد بحث اتصال ورودی به کنارگذر در حال انجام و در دست اجرا است و امروز نیز با حضور در شهرستان اسدآباد از این پروژه بازدید به عمل آمد.

استاندار همدان اضافه کرد: پیرو دستورات قبلی و پیگیری های نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس از طرف وزیر راه و شهرسازی اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

شاهرخی گفت: با توجه به بازدیدی که از این پروژه عمل آمد، می‌توان گفت پیشرفت فیزیکی این پروژه خوب و رضایت بخش است.

وی با اشاره به موانع این پروژه گفت: موانعی در حوزه‌های مختلفی چون شبکه گاز، شبکه آب و همچنین بلواری ورودی  بر سر راه این پروژه قرار داشت که سعی شد تا هرچه سریع‌تر برطرف شوند.

شاهرخی تاکید کرد: مقرر شد از فردا در اجرای عملیات عمرانی کنارگذر اسدآباد تسریع کنند تا کار اتصال مسیر ورودی به کنارگذر و به مسیر داخل شهر آغاز شده و در زمانی کوتاه به طور رسمی افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

کد خبر: ۷۷٬۲۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha