۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
مردم برای سفرهای نوروزی بلیت و تور نخرند
وزیر بهداشت:

مردم برای سفرهای نوروزی بلیت و تور نخرند

نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ما در وزارت بهداشت اعلام نکرده ایم عید امسال می‌توان به سفر رفت و بلیت فروخت.

به گزارش بازار، سعید نمکی افزود: چه آن دسته از عزیزانی که بلیت می‌فروشند و چه کسانی که بلیت می‌خرند باید بدانند که یک تصمیم غیرمنطقی می‌گیرند و ما هرگز در وزارت بهداشت اعلام نکرده ایم که برای نوروز می‌توان سفر رفت و یا تور تفریحی فروخت.

وی گفت: قضاوت درباره عید امسال بسیار عجولانه است و مردم باید برغم فشارهای سنگین یک سال گذشته بازهم بیشتر تحمل کنند و عید امسال هم طوری نیست که بتوانیم از این ویروس فاصله بگیریم.

وزیر بهداشت افزود: شاید عید امسال که با شکل جهش یافته ویروس دست به گریبان هستیم پرخطرتر از سال گذشته باشد، باتوجه به گرفتاری ما در خوزستان و تحرکات ویروس جهش یافته باید بدانیم که شرایط عادی نیست و نمی‌توانیم سفر برویم.

نمکی افزود: مردم بدانند با شعله ورشدن بیماری در کشورهای اروپایی هم به شدت در مورد سفرها سخت گیری می‌کنند و تمام مرزهای خود را بسته اند، حتی کشوری مانند هند هم تمام پروازهای خود را قطع کرده است پس در مورد خرید تورهای خارجی هم دقت داشته باشند.

وزیر بهداشت گفت: ما در وزارت بهداشت هرگز چنین تاییدیه‌ای به کسی نداده ایم و نگفتیم عید امسال می‌توان به سفر رفت و بلیت فروخت.

کد خبر: ۷۷٬۲۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha