۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
تامین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور/ قیمت‌ها افزایش نمی‌یابد
معاون وزیر صمت:

تامین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور/ قیمت‌ها افزایش نمی‌یابد

بوشهر - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تامین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور خبر داد و گفت: روغن به اندازه کافی در بازار موجود است.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس تابش ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: به منظور تامین کالاهای اساسی در بازار تلاش گسترده‌ای صورت گرفته و چهار میلیون کالای اساسی طی یک ماه اخیر از گمرکات ترخیص شده است.

وی با اشاره به اینکه دغدغه‌های برای برخی وارد کنندگان برنج در استان بوشهر رفع شده است افزود: نیازهای کشور برای شب عید تامین شده است و در برخی کالاها مثل روغن شاهد فراوانی در بازار هستیم.

مدیرعامل سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از توسعه گشت‌های بازرسی و نظارت بر بازار خبر داد و اضافه کرد: با استفاده از خودروهای متحدالشکل بازرسی و نظارت به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: به منظور بررسی سریع پرونده‌های تخلف اصناف و برخورد با متخلفان، شعب تعزیرات حکومتی در استان‌ها افزایش می‌یابد.

تابش با اشاره به اینکه تا پایان سال افزایش قیمت کالاها در دستور کار نیست تصریح کرد: در صورت ثبات اقتصادی در کشور، هیچ افزایش قیمتی تا پایان سال را نخواهیم داشت.

وی در مورد تامین مرغ مورد نیاز کشور نیز بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی مکلف شده ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی را انجام دهد و توزیع این مرغ با مدیریت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان خواهد بود.

مدیرعامل سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان تصریح کرد: در مورد مواد پروتئینی از جمله گوشت قرمز و سفید و مواد دامی ذخایر کافی وجود دارد و کمبودی نخواهیم داشت.

کد خبر: ۷۷٬۱۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha