۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
سکه ۲۰۰ هزار تومان ارزان شد/کاهش ۲۵۰ تومانی نرخ دلار
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر به بازار خبر داد:

سکه ۲۰۰ هزار تومان ارزان شد/کاهش ۲۵۰ تومانی نرخ دلار

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: کاهش ۹ دلاری قیمت اونس و ارزان شدن ۲۵۰ تومانی نرخ دلار در بازار موجب کاهش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت تمام سکه طرح قدیم شد.

محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: امروز قیمت اونس در بازارهای جهانی با کاهش ۹ دلاری نسبت به روز قبل به ۱۵۹۵ دلار رسید.

وی افزود: قیمت هر دلار در بازار آزاد ۲۵۰ تومان نسبت به روز قبل ارزانتر شد و به  ۱۵ هزار و ۴۱۰ تومان رسید.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: امروز قیمت هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل به پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید و نرخ تمام سکه طرح جدید با کاهش ۱۲۵ هزار تومانی نسبت به روز قبل به پنج میلیون و ۹۳۰ هزار تومان رسید.

کشتی آرای ادامه داد: نرخ نیم سکه نیز با کاهش۳۰ هزار تومانی نسبت به روزگذشته به  دو میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسید. همچنین قیمت هر قطعه ربع سکه با کاهش ۲۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل به یک میلیون و ۷۷۰ هزار تومان رسید.

به گفته این فعال صنفی؛ امروز قیمت هر قطعه سکه گرمی همانند روز قبل ۹۶۰ هزار تومان است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: قیمت هر مثقال طلا با کاهش ۶۵ هزار تومانی نسبت به روز قبل به دو میلیون و ۵۶۴ هزار تومان رسید. هر گرم طلای خام ۱۸ عیار نیز نسبت به روز قبل ۱۵هزار تومان ارزانتر شد و هر گرم طلا با نرخ ۵۹۱ هزار و ۹۰۰ تومان خرید و فروش می شود.

کد خبر: ۷٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha