۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
 شکر و مرغ به مقدار کافی در بازار مازندران توزیع می شود
دبیر کارگروه تنظیم بازار مازندران:

شکر و مرغ به مقدار کافی در بازار مازندران توزیع می شود

ساری - دبیر کارگروه تنظیم بازار مازندران با اشاره به آغاز توزیع اقلام اساسی در استان گفت: شکر و مرغ در فروشگاه های استان به مقدار کافی در حال توزیع است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسینقلی قوانلو ظهر سه شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان با تاکید براینکه کمبودی از نظر اقلام اساسی و مایحتاج مورد نیاز در استان وجود ندارد، اظهار داشت: در حال حاضر ذخایر کالاهای اساسی در انبارهای استان ۳۰ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است و تمامی مایتحتاج مورد نیاز در سطح استان وجود دارد.

وی قیمت مرغ منجمد را در فروشگاه های ۱۰ هزار و ۱۵۰ تومان به ازای هر کیلوگرم و قیمت مرغ گرم را ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان بیان کرد و گفت: در حال حاضر موجودی بازارهای استان بسیار مطلوب و درحالت ایده آل قرار دارد و عرضه مایحتاج نظیر مرغ، گوشت، شکر و دیگر اقلام در فروشگاه های تعیین شده در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه ۵۰۰ تن سیب و پرتقال شب عید نیز عرضه خواهد شد، زمان توزیع آن را در روزهای پایانی سال بیان کرد و گفت: خوشبختانه کمبود کالایی در استان وجود ندارد و رصد بالا به صورت لحظه ای و روزانه توسط بازرسان و کارشناسان انجام می شود.

رئیس سازمان صنعت مازندران با اشاره به اینکه رصد بازار برای پیشگیری از تخلفات در استان در حال انجام است، گفت: بیش از ۱۰۳ واحد متخلف صنفی هفته قبل شناسایی و به تعزیرات معرفی شده است.

کد خبر: ۷٬۷۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha