۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
آمریکا به دنبال توسعه ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی

آمریکا به دنبال توسعه ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی

شش شرکت بزرگ صنعتی در آمریکا از ایستگاه‌های شارژ سریع خودروهای الکتریکی برای تردد آن‌ها در بزرگراه‌ها، رونمایی کردند.

بازار؛ گروه خودرو: شش شرکت بزرگ صنعتی در آمریکا از ایستگاه‌های شارژ سریع خودروهای الکتریکی برای تردد آن‌ها در بزرگراه‌ها، رونمایی کردند. این شرکت‌ها به دنبال توسعه خودروهای الکتریکی در بازار هستند.

این شرکت‌ها شامل الکتریک پاور، دومینیو انرژی، دوک انرژی، انرژی کروپ، سوترن کمپانی و تنسس والی آتوریتی است که ائتلاف بزرگراه‌های الکتریکی را برای افزایش ایستگاه‌های شارژ در مناطق خدمات خود توسعه خواهند داد.

این تصمیم درحالی انجام می‌شود که رئیس جمهور جدید آمریکا، جوبایدن توسعه خودروهای الکتریکی را در اولویت قرار داده و متعهد به ساخت ۵۵۰ هزار ایستگاه شارژ الکتریکی جدید شده است. خودروسازان مطرح مانند تسلا، ب‌ام‌و، جنرال موتورز و... برنامه گسترده‌ای برای توسعه خودروهای الکتریکی دارند.

لانگ رینولدز، مدیر استراتژی الکتریکی شرکت دوک انرژی، گفت: مسیر حمل و نقل پاک نیازمند زیرساخت شارژ قوی در بزرگراه‌های اصلی کشور است.  دغدغه پیمایش مانع جدی در برابر پذیرش خودروهای الکتریکی است، این ائتلاف می‌تواند چالش‌های توسعه را کاهش و سبب بهبود شرایط عملکرد مصرف کنندگان شود.

شرکت آمریکن الکتریک پاور به تازگی اعلام کرده است که در حال همکاری با مشتریان منتخب خود در سراسر کشور آمریکا جهت توسعه ناوگان خودروهای شخصی الکتریکی است. این مساله می‌تواند مزایایی استفاده از این انرژی را توسعه دهد.

کد خبر: ۷۷٬۰۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha