۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹
متوسط برخورداری روستاهای استان سمنان از گاز ۹۲ درصد است
معاون عمرانی استاندار سمنان:

متوسط برخورداری روستاهای استان سمنان از گاز ۹۲ درصد است

گرمسار- فخری، معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه متوسط برخورداری روستاهای استان از گاز ۹۲ درصد است، گفت: با تلاش مضاعف مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای توسعه و عمران مناطق شهری و روستایی استان تلاش خواهد شد.

منوچهر فخری در گفتگو با خبرنگار بازار، در حاشیه کلنگ زنی یک طرح گاز رسانی در گرمسار با بیان اینکه متوسط برخورداری روستاهای شهرستان گرمسار از نعمت گاز ۹۸ درصد بوده که متوسط این آمار در استان سمنان ۹۲ درصد است، تاکید کرد: با رفع مشکلات زیرساختی در روستاها زمینه توسعه مناطق شهری هم فراهم می شود.

وی با بیان اینکه گازرسانی به مناطق کمتر برخوردار مانند بنه‌کوه و ناروهه از اقدام مناسب برای توزیع مناسب خدمات است، افزود: در مناطق شهری و روستایی استان سمنان شاهد خدمات‌رسانی موثر نظام جمهوری اسلامی ایران به اقشار مردم هستیم و دولت  همواره برای گره‌گشایی از مشکلات آحاد جامعه در بخش‌های مختلف در تلاش است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه  با تلاش مضاعف مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای توسعه و عمران مناطق شهری و روستایی استان تلاش خواهد  شد، گفت: مهاجرت معکوس و کمک به اشتغال در زمره اهداف گازراسنی روستایی است.

کد خبر: ۷۷٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha