۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
هیچ فعالیت استخراجی برای مواد فلزی در محدوده زنوز انجام نشده است
معاون سازمان صمت آذربایجان‌شرقی:

هیچ فعالیت استخراجی برای مواد فلزی در محدوده زنوز انجام نشده است

تبریز- معاون سازمان صمت آذربایجان‌شرقی گفت: فعلا هیچ‌گونه اقدام و فعالیت استخراجی برای مواد فلزی در محدوده زنوز انجام نشده و تنها مجوز اکتشاف پلی متال حین بهره‌برداری، برای این معدن صادر شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت آذربایجان شرقی، مهرانگیز رحمانی گفت: معدن طلای آدینه با نام دیگری در سیستم کاداستر ثبت شده و فعلا مراحل اکتشافی خود را در زمینه مواد فلزی طی می کند و طرح هر گونه موضوع در ارتباط با مضرات زیست محیطی این معدن، پیش داوری است.

وی اظهار کرد: تمام فعالیت‌های مرتبط با معدن زنوز در مرحله اکتشاف همانند دیگر معادن، بر اساس ماده ۲۴ قانون معادن از سازمان‌های ذیربط استعلام و با نظارت سازمان‌های مذکور و صمت رصد می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر مجوز اکتشاف این معدن برای بهره‌برداری از منابع معدنی پلی متال صادر شده و مجوز هیچ گونه فعالیت معدنی در خصوص استخراج مواد فلزی صادر نشده است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت آذربایجان‌شرقی مجددا تاکید کرد: فعلا هیچگونه اقدام و فعالیت استخراجی برای مواد فلزی در محدوده زنوز انجام نشده و تنها مجوز اکتشاف پلی متال حین بهره‌برداری، برای این معدن صادر شده است.

کد خبر: ۷۷٬۰۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha