۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
تولیدکنندگان و صنعتگران ما، صنعت کشور را سرپا نگه داشتند
معاون اول رئیس جمهور:

تولیدکنندگان و صنعتگران ما، صنعت کشور را سرپا نگه داشتند

جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور گفت: با همراهی نسل جوان و تجارب پیشینیان آینده روشنی خواهیم داشت.

به گزارش بازار، اسحاق جهانگیری در پنجمین دوره اعطای تندیس و نشان کارآفرینی امین الضرب افزود: کسانی که برای آینده کشور تلاش و عمر و سرمایه خود را برای این موضوع صرف کردند، الگوهایی برای رقم زدن آینده روشن کشور هستد.

وی گفت: نفس انتخاب افراد برتر، الگو سازی برای جوانان است تا باور کنند می‌توانند از سختی‌ها عبور کنند.

جهانگیری افزود: هر کدام از ما با موانعی رو به رو می‌شویم و همین‌جا تفاوت انسان‌های بزرگ مشخص می‌شود، انسان‌های بزرگ در سختی‌ها کارهای بزرگی انجام داده‌اند و همین باید به عنوان سرمایه به نسل جوان معرفی شود.

وی گفت: مشکلات را هر کسی می‌تواند مطرح کند، دروغ بسازد، بر مشکلات تاکید کند، اما کار تولیدکننده و صنعت‌گر همواره ساختن و ترسیم آینده برای خوبی‌های کشور است.

جهانگیری افزود: صنعت‌گر کسی است که از دل سختی‌ها کارهایی نو به یادگار می‌گذارد و می‌توان آن را به عنوان سرمایه به نسل بعد منتقل کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: می‌توان از دل سختی‌ها و ویرانی‌ها، عمران و آبادانی به وجود آورد و با تمام مشکلات امروز کشور عده‌ای ایستاده‌اند و کشور را سرپا نگه داشته‌اند و معتقدم این سختی‌ها تمام خواهد شد.

جهانگیری افزود: در جایی که آمریکایی‌ها می‌خواستند صنعت کشور را زمین‌گیر کنند تولیدکنندگان و صنعتگران ما آن را سرپا نگه داشتند از این رو به آینده کشور امید دارم.

کد خبر: ۷۶٬۹۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha