۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
شرکت‌های فعال هرمزگان از پرداخت مالیات در استان شانه خالی نکنند
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان:

شرکت‌های فعال هرمزگان از پرداخت مالیات در استان شانه خالی نکنند

بندرعباس- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان با بیان اینکه استان چیزی فراتر از حق قانونی خود نمی‌خواهد، گفت: شرکت های فعال نباید از پرداخت مالیات و ایفای نقش اجتماعی خود شانه خالی کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی دسینه شامگاه دوشنبه در نشست مدیران بیمه های هرمزگان در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، با اشاره به بهبود و ارتقا فرهنگ بیمه در کشور و استان و تاثیر مستقیم آن در صنعت بیمه افزود هرمزگان از سهم خوبی در بازار بیمه کشور برخوردار است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان اضافه کرد: با توجه به  نقش اقتصادی هرمزگان خوشبختانه میانگین رشد صنعت بیمه در استان چشمگیر بوده و این نشانگر تلاش بیمه‌گران استان است.

وی با بیان اینکه هرمزگان چیزی فراتر از حق قانونی خود نمی‌خواهد، گفت: شرکت های فعال در استان نباید از پرداخت مالیات و ایفای نقش اجتماعی خود در استان شانه خالی کنند .

دسینه با بیان اینکه حق بیمه ها نیز باید در استان مانده و در هرمزگان هزینه شود، بیان داشت: قطعا هزینه این سرمایه در هرمزگان نقش بسزایی در رشد و تغییر مدل توسعه استان خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به آینده صنعت بیمه در استان خوشبینم اظهار داشت: با توجه به رشد اقتصادی هرمزگان می‌توان آینده روشنی برای صنعت بیمه در استان متصور بود.

نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در هرمزگان در ادامه افزود: دغدغه های بیمه‌گران استان را درک و آن را به وزارت متبوع انتقال خواهیم داد .

 وی در پایان با بیان اینکه هماهنگی بین دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان نیازمند تعامل و همفکری است، بیان داشت: ایجاد نگاهی یکپارچه در رشد هرمزگان حیاتی است و در این راه هرگز نباید قصور کرد.

کد خبر: ۷۶٬۸۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha