۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
بهره‌مندی ۱۲۰ هزار مشترک اردبیلی از برق امید
مدیرعامل شرکت برق اردبیل خبر داد؛

بهره‌مندی ۱۲۰ هزار مشترک اردبیلی از برق امید

اردبیل- مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل گفت: ۱۲۰ هزار مشترک استان از مزایای برق امید بهره‌مند شدند.

حسین قدیمی در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: با اجرای طرح برق امید در دولت تدبیر و امید، تخفیف صد درصدی برای مشترکان کم مصرف در نظر گرفته شده که در ماه‌های اخیر با اجرای این طرح بیش از ۱۲۰ هزار مشترک در مناطق شهری و روستایی از مزایای این طرح استفاده کردند.

وی تصریح کرد: ۴۵ هزار مشترک در مناطق روستایی و مابقی مشترکان در مناطق شهری از مزایای برق امید و تخفیف صد درصدی بهره‌مند شده و در حقیقت به صورت رایگان در این ایام مصرف برق داشته‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: در تقسیم‌بندی مشترکان برق به کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تلاش بر این است تا با آگاهی‌بخشی به عموم مشترکان در قالب طرح برق من، زمینه نظارت و کنترل بر مصرف و کاهش آن به وجود آید.

قدیمی افزود: با راه‌اندازی سیستم صدور قبض دیجیتالی در قالب اپلیکیشن برق من، سعی بر این است تا هر مشترک میزان مصرف خود را در کنار جایگاه خود نسبت به سایر شهروندان و مشترکان به عینه مشاهده کرده و در صورت ضرورت از سایر مزایای این سامانه استفاده کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تلاش ما بر این است تا مشترکان شرکت برق در کنار صرفه‌جویی، شرایط مناسبی را از خدمات دریافت کرده و به نوعی از پایین‌ترین تعرفه برق استفاده کنند.

قدیمی اضافه کرد:‌ در قبض دیجیتال علاوه بر مشاهده مبلغ قبض، تحلیل جایگاه مصرف برق مشترک نسبت به بقیه شهروندان مشخصات کامل و حتی زمان مراجعه بعدی مأمور قرائت قابل مشاهده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل بیان کرد: مشترکان مشمول طرح برق امید می‌توانند با راهکار ساده مبلغ قبض برق را صفر کنند که همه این اطلاعات در قبض دیجیتال به ثبت رسیده است.

وی از ارائه سازگارهای تشویقی و بازدارنده در مصرف بی‌رویه برق خبر داد و تصریح کرد:‌ برای هر دسته از مشترکان متناسب با منطقه جغرافیایی، الگوی مصرف برق تعیین شده و مشترکان به تناسب مشارکت در این طرح از مزایای تشویقی استفاده خواهند کرد.

کد خبر: ۷۶٬۸۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha