۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
یزدی‌ها کم‌فروشی و گران‌فروشی را گزارش دهند
رئیس سازمان صمت یزد:

یزدی‌ها کم‌فروشی و گران‌فروشی را گزارش دهند

یزد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از تشدید نظارت به کم‌فروشی و گران‌فروشی در همه شهرستان‌های استان یزد خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت یزد، محمدرضا علمداریزدی از اهداف طرح نظارت بر بازار گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت‌دار در مراحل تامین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت در ایام پایانی سال، ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارشات مردمی از طریق تشکیل اکیپ‌های نظارتی با اولویت نظارت بر فعالیت هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز بین‌راهی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز حمل و نقل درون شهری، تاکسیرانی‌ها و اتوبوس‌رانی‌ها و... از مهمترین اهداف این طرح می‌باشد.

وی تصرح کرد: برگزاری فروش‌های فوق العاده و حراج قانونی، شناسایی و برخورد با واحدهای صنفی غیرمجاز فاقد پروانه کسب، اعم از رستوران‌ها، هتل‌ها، مراکز تهیه و توزیع غذا، حصول اطمینان از خالص‌فروشی کالا اعم از شیرینی و میوه و برخورد قانونی با متخلفین تحت عنوان کم‌فروشی، استفاده از ظرفیت ناظران افتخاری و هماهنگی با مراجع قضایی و انتظامی(تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی) از دیگر اقدامات در روزهای پایانی سال است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد یادآور شد: سامانه تلفنی  ۱۲۴ به صورت تمام وقت، آماده پاسخگویی به نظرات و گزارشات شهروندان گرامی در خصوص گران‌فروشی و عدم رعایت قوانین است.

کد خبر: ۷۶٬۷۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha