۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
 فروش بلیت در تمامی اماکن تاریخی زنجان الکترونیکی خواهد بود
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

فروش بلیت در تمامی اماکن تاریخی زنجان الکترونیکی خواهد بود

زنجان- ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی زنجان از اجرای سامانه فروش بلیت الکترونیک در تمامی اماکن تاریخی استان زنجان خبر داد.

امیر ارجمند در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بازدید از موزه های استان زنجان الکترونیکی می شود، گفت: پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه، موزه رختشویخانه، موزه‌های باستان‌شناسی ابهر، موزه مردان نمکی و غار کتله خور به سامانه خرید الکترونیکی بلیت مجهز می شوند. 

وی اظهار کرد: با ارائه خدمات الکترونیک تا حدود زیادی از تجمعات حضوری جلوگیری می شود. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: بهترین راه مبارزه با کرونا استفاده از ماسک، شست‌وشوی دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی است و بهترین راه‌ حل اجرای برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی بهره‌مندی از خدمات الکترونیکی است. 

ارجمند تاکید کرد: مسافران از طریق مراجعه به وب‌سایت خرید آنلاین بلیت به آدرس اینترنتی www.tafrihati.com و پرداخت اینترنتی از درگاه بانک و دریافت بلیت اقدام کنند. 

وی افزود: استفاده از ابزارهای نوین برای افزایش سطح خدمات و ارتقای کیفیت در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قرار دارد و همچنین مردم می توانند با مراجعه به پورتال اداره کل و یا پورتال bilit.tafrihati.com نسبت به تهیه بلیت الکترونیک و خرید آنلاین اقدام کنند. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار تلفن همراه فروش بلیت اقدام به خرید کنند. 

کد خبر: ۷۶٬۷۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha