۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
تحریم صنعت خودرو کارخانه‌های قطعه ساز داخلی را خودکفا کرد
معاون وزیر کشور:

تحریم صنعت خودرو کارخانه‌های قطعه ساز داخلی را خودکفا کرد

ری- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: تحریم صنعت خودرو، کارخانه‌های قطعه سازی داخلی را خودکفا کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، بابک دین پرست شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید شبانه از روند تولید شبانه شرکت سایپا پرس و چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی شمس آباد که با حضور حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، حسین توکلی کِجانی، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، صادقی مدیر کل صمت استان تهران و سایر مسئولین انجام شد اظهار داشت: تحریم صنعت خودرو سازی موجب خودکفایی، بومی سازی قطعات و فعالیت کارخانجات قطعه سازی در سه شیفت کاری شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: آمریکایی ها تصور می کردند با تحریم صنعت خودرو سازی می توانند جلوی پیشرفت این صنعت پیشران کشور را بگیرند اما تحریم کنندگان باید امروز ببینند که تحریم هایشان موجب شکوفایی صنعت خودرو سازی شده است.

دین پرست با بیان اینکه امروز باید تمامی دستگاه ها و نهادهای حکومت با تمام توان خود در کنار تولید کنندگان به عنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی قرار بگیرند و با تمام توان از این قشر حمایت کنند، افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور به دنبال راه اندازی واحدهای تولیدی تعطیل شده و رفع موانع تولید و توسعه واحدهای فعال است و این ستاد با بررسی شرایط واحدهای تولیدی تعطیل شده به دنبال حل مشکلات این واحدها در زمینه تملک شبکه بانکی، مشکلات سومدیریت، برشکستگی و سایر موضوعات است.

وی عنوان داشت: اعضای ستاد تسهیل رفع موانع تولید با بازرسی مستمر از واحدهای تولیدی فعال به دنبال پیشگیری از بروز مشکل، کمک به توسعه واحدهای فعال و رفع موانع تولید از جمله تامین مواد اولیه هستند.

کد خبر: ۷۶٬۶۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha