۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
سرمایه ۱۱ هزار میلیارد تومانی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان همدان
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان خبر داد:

سرمایه ۱۱ هزار میلیارد تومانی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان همدان

همدان - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: ارزش شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان همدان ۱۱ هزار میلیارد تومان است.

به گزارش بازار، ناصر محمودی در توضیح روش مستقیم برای آزادسازی سهام عدالت بیان کرد: در این روش فرد مدیریت دارایی سرمایه خود را بر عهده می‌گیرد که شرط این کار ابتدا ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کُد بورسی است و سپس فرد با مراجعه به کارگزاری یا درگاه‌هایی که دولت در اختیار بانک‌ها قرار داده تأیید و اقدام به فروش می‌کند.

محمودی اظهار کرد: در روش غیرمستقیم، شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان‌ها به نمایندگی از سهام داران و نه دولت، مدیریت سهام افرادی که این شیوه را انتخاب کرده اند بر عهده می‌گیرند.

وی ادامه داد: شرکت‌های سرمایه‌گذاری متشکل از افرادی است که از سال ۸۴ عضو هیت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری شده اند که این افراد مدیران عامل شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان‌ها نیز هستند و به عنوان هیئت مدیره باید پیگیر منافع سهام داران باشند.

محمودی افزود: برگزاری انتخابات شرکت سرمایه‌گذاری مجمع عمومی به صورت الکترونیکی در ۲۱ اسفند صورت می‌گیرد که امیدواریم در این روز وضعیت شرکت سرمایه‌گذاری مشخص شود.

وی بابیان اینکه به دنبال برگزاری انتخابات و مشخص شدن نتیجه، دولت دیگر هیچ مسئولیت و دخالتی در این باره نخواهد داشت؛ گفت:  نمایندگان افراد به نمایندگی از سهام داران مدیریت سرمایه را بر عهده دارند.

کد خبر: ۷۶٬۵۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha