۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸
صادرات ۲۰ درصد تولیدات شرکت سایپا آذربایجان به بازارهای خارجی در سال ۹۹
مدیرعامل سایپا آذربایجان خبر داد:

صادرات ۲۰ درصد تولیدات شرکت سایپا آذربایجان به بازارهای خارجی در سال ۹۹

تبریز- مدیرعامل سایپا آذربایجان از صادرات ۲۰ درصد تولیدات شرکت سایپا آذربایجان به بازارهای خارجی در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، روح‌اله زینالی دیشب در جمع خبرنگاران از صادرات اولین محموله قطعات خودرو تولیدی شرکت سایپا آذربایجان به عراق خبر داد و گفت: اولین محموله بلوک و میلنگ پراید از محصولات شرکت سایپا آذربایجان به کشور عراق صادر شد.

زینالی از افزایش تولیدات این شرکت خبر داد و افزود: افتخاری دیگر که در این شرکت رقم خورده است، افزایش ۳۰ درصدی تولید و کاهش چشمگیر ضایعات با همت و تلاش متخصصین سایپا آذربایجان است.

مدیرعامل سایپا آذربایجان ابراز داشت: در اوج دوران تحریم ها و فشارهایی که دشمنان خارجی بر اقتصاد ایران و نیز صنعت خودرو وارد می‌کنند، قطعات خودور در شرکت سایپا آذربایجان به همت تلاشگران صنعت تولید  با کیفیت بالا می‌شود.

وی استفاده از پتانسیل های موجود در مراکز تحقیقاتی و توان علمی دانشگاه ها را از اولویت های سایپا آذربایجان عنوان کرد و افزود: در راستای بهره مندی از پتانسیل های موجود در مراکز تحقیقاتی و توان علمی  دانشگاهها واحد تحقیق و توسعه  تفاهم نامه هایی با دانشگاه  آزاد اسلامی تبریز، انجمن الکترونیک استان و دانشگاه صنعتی ارومیه منعقد شده و از اولویت های این شرکت، همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز علمی بخصوص شرکت های دانش بنیان می‌باشد.

زینالی با تاکید بر اینکه تعاملات با عراق و سوریه در دستور کار شرکت قرار گرفته است، گفت: این شرکت در بازار قطعات خودرو عراق و سوریه با شرکتهای بزرگ و بین المللی تولید کننده قطعات خودرو از لحاظ کیفیت رقابت می‌کند.

کد خبر: ۷٬۶۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha