۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۹
تامین روزانه ۱۷ تن مواد ضدعفونی کننده در اردبیل
معاون عمرانی استاندار اردبیل خبر داد؛

تامین روزانه ۱۷ تن مواد ضدعفونی کننده در اردبیل

اردبیل - معاون عمرانی امور استانداری اردبیل گفت: روزانه ۱۷ تن مواد ضدعفونی کننده که مورد تایید آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی است در اختیار مردم و دستگاه های اجرایی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، فرزاد قلندری شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در اردبیل، با بیان اینکه روزانه ۱۷ تن مواد ضدعفونی کننده که مورد تایید آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی است توسط دو نفر از خیران در اختیار مردم و دستگاه های اجرایی قرار می گیرد، گفت: برای افزایش تولید مواد ضدعفونی کننده تلاش می شود.

معاون عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه مشکلی در عوامل نیروی انسانی برای گند زدایی معابر و اماکن سرپوشیده نداریم، افزود: شهرداری ها، دستگاه‌های اجرایی و در کنار آن سپاه و ارتش همه پای کار هستند و برای رفاه حال شهروندان شبانه روزی تلاش می کنند.

معاون عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: از تمام ظرفیت های لوجستیک سپاه و ارتش و نیروی انتظامی برای ضدعفونی کردن بازار، اماکن عمومی و سر پوشیده استفاده شده تا این ویروس به‌طور کامل ریشه کن شود.

وی با تاکید بر اینکه همه عملیات ضد عفونی و گندزدایی با محوریت و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی انجام شود افزود: به منظور جلوگیری از موازی کاری، مناطق و شهرها زون بندی شده و مسئولیت تلاشگران در این عملیات مشخص شده است.

قلندری ادامه داد: تا خروج جو ناپایدار از استان که تا ظهر سه‌شنبه ادامه دارد ضدعفونی معابر و بازار مجددا از سر گرفته می شود.

معاون استاندار اردبیل تصریح کرد: تا نیمه دوم اسفندماه افزایش دمای هوا، تامین تجهیزات و امکانات لازم می تواند در تثبیت آمار ارایه شده کمک کند و امیدواریم از نیمه دوم اسفند ماه افراد تحت نظر بهبودی کامل یافته و انتشار ویروس سیر نزولی داشته باشد.

وی افزود: مردم از تجمع و مراجعه غیر ضروری در مکان های خرید و بازار اجتناب کنند و عوامل شهرداری ها در ضدعفونی معابر و وسایط نقلیه عمومی تلاش مضاعف داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: اردبیل جزو استان‌های نخست بود که با این ویروس مقابله کرد که خوشبختانه هشدارها و آموزش های لازم از رسانه های جمعی باعث شد که از انتشار آن پیشگیری نسبی شود.

وی همکاری مردم و ارگان ها را قابل تحسین و تقدیر دانست و افزود: همکاری و هماهنگی مردم با مسئولان غیر قابل کتمان است و اعتماد به هشدارهای مسئولان بهداشت و عمل به آموزش های اعمال شده در کنترل و پیشگیری ویروس کرونا نیز کاملا مشهود است.

قلندری تصریح کرد: در شهرستان ها فرمانداران و بخشداران هماهنگی لازم را برای گندزدایی و ضدعفونی محل های مختلف انجام می دهند.

کد خبر: ۷٬۶۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha