۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای راه آهن ایلام در بودجه ۱۴۰۰
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای راه آهن ایلام در بودجه ۱۴۰۰

ایلام- معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی از اختصاص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای راه آهن ایلام در بودجه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد این پروژه هرچه سریعتر شروع شود.

به گزارش خبرنگار بازار، نعمت الله ترکی ظهر یکشنبه در آیین معارفه و تکریم مدیرکل سابق و جدید راه و شهرسازی ایلام در محل استانداری ایلام اظهار کرد: توسعه راه آهن از اولویت های دولت برای سال ۱۴۰۰ است.

وی با اشاره به اینکه پروژه راه اهن ایلام نیز در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد، گفت: در بودجه ۱۴۰۰ برای شروع به کار این پروژه ۷۵ میلیارد تومان اختصاص یافته و تلاش خواهیم کرد ۷۵‌ میلیارد تومان دیگر هم در بخش توازن برای شروع بکار این‌ پروژه اختصاص داده شود.

ترکی اظهار کرد: در مجموع در حوزه حمل و نقل ریلی ۶ هزار کیلومتر راه آهن در دستور کار وزارت قرار دارد.

وی با اشاره به توسعه آزادراه های کشور، افزود: تا قبل از سال ۹۲ در کشور ۱۲ هزار کیلومتر آزادراه وجود داشت ولی هم اکنون میزان آزادراه های کشور به ۲۰ هزار کیلومتر رسیده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه های دولت برای ساخت مسکن در کشور، افزود: ساخت ۴۷۰ هزار مسکن جدید در قالب مسکن ملی در دستور کار وزارت قرار گرفت و سهمیه هر استانی نیز مشخص شده است.  

کد خبر: ۷۶٬۴۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha