۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
ضرورت پرداخت حق الزحمه معلمان رسمی
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس تاکید کرد

ضرورت پرداخت حق الزحمه معلمان رسمی

منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم از وزیر آموزش و پرورش خواستار پرداخت حق الزحمه معلمان رسمی و تعیین تکلیف وضعیت آموزشیاران نهضت سوادآموزی از سال ۹۱ به بعد شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، غلامرضا منتظری در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۰ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی  در تذکر شفاهی از موضع انقلابی مجلس در مورد قانون رفع تحریم ها تشکر کرد و گفت: همچنین از رهبر معظم انقلاب برای دفاع از این قانون تقدیر و تشکر می کنم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: بسیاری از معلمان رسمی، حق الزحمه خود را تاکنون دریافت نکرده اند، نیاز است در پرداخت آن تصریح و همچنین می طلبد نسبت به تعیین تکلیف آموزشیاران نهضت سوادآموزی از سال ۹۱ به بعد اقدام شود.

وی در تذکری به وزیر صمت ادامه داد: وضعیت کنونی توزیع اقلام ضروری شایسته ملت ایران نیست و صف های طولانی اسباب سوءاستفاده بیگانگان را مهیا می کند، انتظار می رود در نحوه توزیع کالاها تجدیدنظر شود.

منتظری به وزیر علوم در رابطه با مشکلات معیشتی کارکنان این وزارتخانه تذکر داد و گفت: نیاز است در اسرع وقت در رفع مشکلات این قشر اقدام شود.

کد خبر: ۷۶٬۴۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • معلمان فرسوده IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      0 0
      وزیر میگوید هر کس به دریافتی اش اعتراض دارد به ادارات منطقه محل خدمتش برود آقا بخدا ما رفتیم اما جواب سربالا شنیدیم مسخره شدیم چرا برای شهرستان های استان تهران پرداختی در هفته قبل پنجم اسفند۹۹ انجام شد اما برای شهر تهران تا امروز که دهم اسفند است پرداختی انجام نشده است منطقه ۱۵ تهران از همه مناطق شبرتوشیرتره
    • بهنام IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
      0 0
      ممنون‌ سپاس ازاین نماینده مجلس اره والله شب عیدی بهش نیاز داریم هرچندمبلع زیادی نیست ولی حداقل پول دوتامرع یه کیلوگوشت که میشه