۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
کمبود گوشت مرغ در کشور نداریم
عضو اتحادیه مرغداران کشور:

کمبود گوشت مرغ در کشور نداریم

ساری- حسن زاده، عضو اتحادیه مرغداران کشور با اشاره به ۲۵۰ هزار تن جوجه ریزی در کشور گفت: مشکلی از نظر تولید و تامین مرغ شب عید در کشور نداریم.

عطاء الله حسن زاده در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی ماه های گذشته هر دوره ۱۲۰ هزار تن جوجه ریزی در مرغداری‌های کشور انجام شد، افزود: پیش بینی می شود ۲۵۰ هزار تن گوشت مرغ شب عید برداشت و تولید شود از این‌رو کمبوی از نظر گوشت سفید نخواهیم داشت.

وی با عنوان اینکه در دی و بهمن ماه شرایط خوبی برای جوجه ریزی داشتیم، افزود: همچنین وزن تولید در مزارع به پنج کیلوگرم افزایش یافته است واین عامل نیز مزید برعلت شده تا کمبود گوشت نداشته باشیم.

وی ادامه داد: در استان مازندران ۶۵ درصد تولیدات روانه بازار پایتخت می شود و میزان جوجه ریزی در بهمن ماه ۱۲ میلیون قطعه بوده است.

حسن زاده یادآور شد: شرایط پرورش و افزایش وزن مرغ در برداشت گوشت تاثیر خواهد داشت و با توجه به اینکه مرغ دار می تواند در وزن دلخواه، مرغ را برداشت کند، از این رو مشکلی در تامین گوشت نخواهیم داشت.

عضو اتحادیه مرغداران کشور تصریح کرد: امیدواریم با عوامل پیش بینی نشده از جمله بیماری و غیره مواجه نشویم وبا تدبیر نهاده بتوانیم، گوشت مورد نیاز را تامین کنیم.

سالانه ۲۵۰ هزار تن گوشت مرغ در مازندران تولید می شود.

کد خبر: ۷۶٬۳۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha