۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱
تحریم را کم اثر کردیم/تبدیل نیروگاه های گازی به سیکل ترکیبی
معاون اول رئیس جمهور:

تحریم را کم اثر کردیم/تبدیل نیروگاه های گازی به سیکل ترکیبی

گرگان- معاون اول رئیس جمهور با بیان این که توانستیم تحریم را کم اثر و در برخی موارد بی اثر کنیم، گفت: مسئولان کشور وظیفه دارند طوری عمل کنند که تحریم جدیدی علیه ما اعمال نشود.

به گزارش بازار، اسحاق جهانگیری عصر شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، با یادآوری تاثیر تحریم ها بر اقتصاد، نفت و نظام بانکی کشور، اظهارکرد: به فضل الهی با درایت رهبری به نقطه ای رسیدیم که توانستیم کشور را به پیش ببریم.

وی با تاکید بر این که باید تدابیری را پیش بگیریم که تحریم ها برداشته شود، افزود: مسئولان کشور وظیفه دارند طوری عمل کنند که تحریم جدیدی علیه ما اعمال نشود.

معاون اول رئیس جمهور با بیان این که توانستیم تحریم را کم اثر و در برخی موارد بی اثر کنیم، گفت: مصوبه مجلس مبنی بر اقدام فوری لغو تحریم ها پیرامون پروتکل الحاقی بهانه را از دست دشمن گرفت.

جهانگیری با اشاره به شیوع کرونا هم گفت: اسفندماه سال گذشته حتی در زمینه تأمین ماسک دچار مشکل بودیم اما در زیرساخت ها را فراهم کردیم و با تلاش کادر درمان در حالی که تحریم بودیم به شرایط امروز رسیدیم.

معاون اول رئیس جمهور با بیان این که کشور هم تولید واکسن و هم واردات را در دستور کار دارد، گفت: برای واکسیناسیون هیچ تبعیضی در کشور نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: این هفته و هفته های آینده واکسن های خریداری شده وارد چرخه توزیع و تزریق خواهد شد.

جهانگیری در پایان با اشاره به مشکلات تامین گاز نیروگاه ها، خاطرنشان کرد: براساس سیاست دولت نیروگاه های گازی به سیکل ترکیبی تبدیل می شود.

کد خبر: ۷۶٬۳۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha