۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
ضرورت تسریع در برنامه‌ریزی جهت رفع تعهدات ارزی صادرکنندگان
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران تاکید کرد

ضرورت تسریع در برنامه‌ریزی جهت رفع تعهدات ارزی صادرکنندگان

زادبوم، رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، دستورالعمل تکمیلی مصوبه یکصد و هفتاد و هفتمین نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت را راهگشا و رفع کننده مشکلات صادرکنندگان در حوزه ایفای تعهدات ارزی دانست.

به گزارش بازار، حمید زادبوم، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی جامع به صادرکنندگان جهت ایفای تعهدات ارزی در روزهای پایانی سال، دستورالعمل تکمیلی مصوبه یکصد و هفتاد و هفتمین نشست ستاد هماهنگی اقتصادی دولت را راهگشا و رفع کننده مشکلات صادرکنندگان در حوزه ایفای تعهدات ارزی دانست.

زادبوم در نشست کمیته اقدام ارزی دستورالعمل تکمیلی پیشنهادی کمیته اقدام ارزی را جامع توصیف کرد و اظهار داشت: پیگیری‌های لازم جهت تصویب این دستورالعمل در کمیته ماده ۲ انجام و همچنین با همکاری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی زیرساخت‌های لازم برای تسریع در فرایند ایفای تعهدات ارزی فراهم شده است.

مسئول کمیته اقدام ارزی با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف و تشخیص ارز حاصل از صادرات خدمات در سازمان توسعه تجارت ایران گفت:  در دستورالعمل تکمیلی مصوبه ۱۷۷ تمهیدات لازم جهت صدور خدمات فنی و مهندسی در نظر گرفته شده و لازم است ضمن استخراج کلیه مصادیق صادرات خدمات در خصوص ایفای تعهدات ارزی این بخش تصمیم‌گیری شود

کد خبر: ۷۶٬۲۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha