۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹
اطلس پسا کرونا تدوین می شود/ پایان مسکن مهر در دولت دوازدهم
در گلستان مطرح شد؛

اطلس پسا کرونا تدوین می شود/ پایان مسکن مهر در دولت دوازدهم

گرگان- تهیه اطلس پسا کرونا، تکمیل مسکن مهر در دولت دوازدهم و حل مشکلات راه آهن اینچه برون بین ایران و ترکمنستان از مباحث مطرح شده توسط هیات دولت در گلستان بود.

به گزارش بازار، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که شنبه با معاون اول رئیس جمهور به گلستان سفر کرده بود در جلسه اقتصاد مقاومتی گلستان، از استقرار نماینده ویژه این وزارتخانه در گلستان و سرمایه گذاری شرکت های تابعه این وزارت خانه خبرداد و اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا، درحال تدوین اطلس پساکرونا برای اجرای سیاست های درست در ایام بعداز این ویروس و بازگشت به حالت طبیعی جامعه برای رفاه مردم هستیم.

 محمد شریعتمداری از وجود حدود ۶۷ هزار بیکار در گلستان خبرداد و افزود: حدود ۲۶ هزار نفر شغل از محل های مختلف ایجاد شده است اما فاصله شغل ایجاد شده با شغل مورد نیاز عدد بزرگی است.

وی با بیان این که بهره وری اقتصادی در گلستان پایین است خواستار سرمایه گذاری در زمینه شیلات و آبزی پرور شد.

وزیر راه و شهرسازی هم در ادامه از تزریق اعتبارات برای مسکن مهر خبرداد و گفت: تا پایان این دولت و با بهره برداری از ۳۹ هزار خانه در حال ساخت، پروژه مسکن مهر در این دولت خاتمه یابد.

وی با بیان این که تعداد اندکی از واحدها که در محاکم قضایی پرونده دارند که تعیین تکلیف خواهند شد، افزود:

اسلامی گفت: ۵۰۴ هزار واحد مسکونی در حوزه مسکن ملی در حال ساخت است که ۱۱ هزار واحد آن به مردم تحویل شده است.

محمد اسلامی، از تلاش برای حل مشکلات راه آهن اینچه برون بین ایران و ترکمنستان خبرداد و بیان کرد: ایجاد خط عرض این مسیر ۱.۵ سال طول کشید و توسعه زیرساخت های راه آهن اینچه برون هم در دست انجام است.

وی در خصوص ایجاد راه آهن گرگان – مشهد هم گفت: ۸۲ کیلومتر باقی مانده از این مسیر که بخشی در استان گلستان و بخشی خراسان شمالی است، نیاز به کار سرمایه گذاری دارد.

کد خبر: ۷۶٬۲۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha