۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
تأسیسات گردشگری زنجان مهیای نوروز ۱۴۰۰ می‌شوند/ ثبت ۷۷۶ اثر غیرمنقول تاریخی
مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی زنجان:

تأسیسات گردشگری زنجان مهیای نوروز ۱۴۰۰ می‌شوند/ ثبت ۷۷۶ اثر غیرمنقول تاریخی

زنجان- مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی زنجان گفت: تمامی هتل­‌ها و مراکز اقامتی استان با رعایت کامل پروتکل­‌های بهداشتی مهیای پذیرای از گردشگران در نوروز ۱۴۰۰ می‌شوند.

به گزارش بازار به نقل از میراث فرهنگی زنجان، امیر ارجمند گفت: تمامی هتل‌ها و مراکز اقامتی بر اساس مجوزهای دریافت‌ شده از ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت میراث فرهنگی در ایام نوروز فعال بوده و پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری، جمع‌آوری و آنالیز آمار گردشگران ورودی به استان جهت برنامه‌ریزی در خصوص رسیدن به اهداف برنامه‌ها، افزایش میزان رضایت‌مندی مسافران و رفع مایحتاج موردنیاز با تشکیل ستاد نظارت نهادهای مرتبط از جمله اهدافی است که برای ستاد سفرهای نوروزی در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: اقلام تبلیغاتی از جمله بروشور، کتابچه راهنمای گردشگری، ساک دستی، سی‌ دی معرفی جاذبه‌های گردشگری استان، بروشور معرفی و نقشه راهنمای گردشگری استان در میان مسافران توزیع خواهد شد است.

ارجمند ابراز داشت: تاکنون ۷۷۶ اثر غیرمنقول تاریخی اعم از بنا و تپه و ۲۸ اثر منقول تاریخی (اشیا) و ۶۲ اثر میراث ناملموس استان زنجان در فهرست میراث ملی ثبت ‌شده است.

کد خبر: ۷۶٬۱۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha