۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
۹۰ واحد راکد در آذربایجان غربی به چرخه تولید بازگشتند
طی سالجاری صورت گرفت؛

۹۰ واحد راکد در آذربایجان غربی به چرخه تولید بازگشتند

ارومیه- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی از فعالیت بیش از هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی در مرکز استان خبرداد.

به گزارش بازار به نقل از ایسنا، علی عبدلی با اشاره به اینکه هزار و ۲۷۶ واحد تولیدی در سه شهرک صنعتی ارومیه فعال هستند، تصریح کرد: درسال جاری ۹۰ واحد صنعتی راکد در آذربایجان غربی با اشتغال مستقیم ۳۸۵ نفر به چرخه تولیدی استان بازگردانده شدند.

وی ادامه داد: یکی از راهبردهای اقتصادی برای خروج از بحران و رونق اشتغال جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و خارجی است بنابراین شهرک های صنعتی استان با تلاش و برنامه ریزی های که صورت گرفت رتبه اول کشور را در جذب سرمایه گذاران خارجی در سال گذشته به خود اختصاص داده است. 

عبدلی یاد آور شد: در سال گذشته شهرک های صنعتی آذربایجان غربی بیش از ۴۰ میلیارد دلار سرمایه خارجی جذب کرده اند که امید است با برنامه های انجام شده در مدت باقی مانده تا پایان سال امسال نیز به نتایج خوبی دست یابیم.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: طبق قانون ایجاد هرگونه شهرک صنعتی مشترک با کشور خارجی در داخل کشور خلاف قانون و ممنوع بوده بنابراین هرگونه تصمیم برای ساخت شهرک صنعتی مشترک با کشور خارجی در استان به دلیل مغایرت با قانون لغو شد.

کد خبر: ۷٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha