۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
۱۴ هکتار گلخانه در اسدآباد ایجاد شده است
مدیر جهاد کشاورزی اسدآباد:

۱۴ هکتار گلخانه در اسدآباد ایجاد شده است

همدان - مدیر جهادکشاورزی اسدآباد با اشاره به تولید سالانه ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ تن محصولات گلخانه‌ای در اسدآباد مساحت مفید کل گلخانه‌های اسدآباد را ۱۴ هکتار برشمرد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان همدان، محمدکرم مرادی گفت: تعهد توسعه گلخانه‌ها در شهرستان اسدآباد طی سند راهبردی در سال ۹۹-۹۸ هشت هکتار بوده که تاکنون ۶.۵ هکتار این امر در مدت فوق تحقق یافته است.

مرادی با اشاره به اینکه در روستای «بهراز» یک واحد گلخانه‌ای در حال توسعه قرار دارد، گفت: در راستای توسعه گلخانه‌های اسدآباد جانمایی فاز دو مجتمع گلخانه‌ای واقع در روستای بهراز به مساحت ۴۰ هکتار مدنظر است که با پیگیری‌های سرمایه‌گذار تخصیص آب و واگذاری اراضی از طریق مراجع ذیربط صورت گرفته و بقیه امور در حال پیگیری است.

وی در بخش دیگری گفت: با توجه به اینکه در سال آینده و در مرحله اول سوخت‌دهی تنها تراکتورهای دارای پلاک که پلاک آنها به نام مالک است، قادر به ثبت نام و دریافت سوخت خواهند بود باید کشاورزان و مالکان تراکتورها برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل در سوخت اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

مرادی  عنوان کرد: مالکانی که پلاک تراکتور به نام آنها نیست در اسرع وقت نسبت به انتقال پلاک به نام خود اقدام کنند و مالکانی که تراکتور آنها فاقد پلاک بوده و ثبت‌نام برای اخذ پلاک انجام نداده‌اند، نسبت به بیمه کردن تراکتور اقدام تا در اولویت پلاک‌گذاری قرار گیرند.

کد خبر: ۷۵٬۸۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha