۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
۱۹ هزار مشترک جدید به شبکه گاز اردبیل اضافه شد
مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل:

۱۹ هزار مشترک جدید به شبکه گاز اردبیل اضافه شد

اردبیل - اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از جذب بیش از ۱۹ هزار مشترک طی امسال خبر داد.

سردار اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در اردبیل اظهار داشت: در ۱۱ ماهه ابتدایی امسال بیش از ۱۹ هزار و ۲۱۱ مشترک جدید در بخشهای شهری و روستایی جذب این شرکت شده که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت به ۵۰۸ هزار ۹۹۷ مشترک رسیده است.

اسماعیلی استان اردبیل را به لحاظ برخورداری 100 درصدی خانوار شهری و ۹۶ درصدی خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی جزو استانهای سبز از لحاظ گازرسانی برشمرد و گفت: تمامی ۲۹ شهر استان گازدار می باشند و در سال آینده نیز تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

وی روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان اردبیل را یک هزار و ۳۷۴ روستا بیان کرد و افزود : این تعداد روستا در حدود ۹۶ درصد از خانوار روستایی را که بیش از ۱۳۶ هزار مشترک را شامل می‌شود و در سال آینده نیز با بهره‌مندی ۱۱۰ روستای در دست اجراء پروژه‌های گازرسانی به روستاها در سطح استان به اتمام خواهد رسید.

 اسماعیلی در خصوص عملیات شبکه‌گذاری و نصب انشعابات اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون به میزان ۲۲۱ کیلومتر شبکه گاز به شبکه‌های گازرسانی این استان اضافه شده که با این وجود میزان شبکه‌گذاری از ابتدای تأسیس شرکت تا کنون به بیش از ۹ هزار و ۸۴۷ کیلومتر رسیده و تعداد پنج هزار و ۷۹۰ عدد انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان نصب شده که تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل تا کنون به ۲۴۳ هزار و ۷۸ انشعاب رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان این مهم که حادثه در کمین مشترکین سهل‌انگار است گفت: انتظار می‌رود رعایت الگوی مصرف بهینه به توصیه‌های ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز نیز توجه شود و در صورت مشاهده هرگونه نشتی بلافاصله پنجره‌ها را باز کرده و از روشن کردن وسایل گازسوز و سایر وسایل برقی خودداری به عمل آوردند.

کد خبر: ۷۵٬۸۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha