۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
تلاش وزارت صمت و کشاورزی برای کنترل قیمت‌ها
رئیس دفتر رئیس جمهور مطرح کرد

تلاش وزارت صمت و کشاورزی برای کنترل قیمت‌ها

واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: وزارت صمت و کشاورزی برای کنترل قیمت‌ها در بازار به ویژه شب عید تلاش می‌کنند.

به گزارش بازار، محمود واعظی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت در گفتگو با خبرنگاران؛ در خصوص کنترل قیمت‌ها در بازار افزود: در وزارت صمت؛ قائم مقام وزیر در امور بازرگانی بر روی کنترل قیمت‌ها در بازار تمرکز کرده است، در وزارت جهاد کشاورزی نیز هماهنگی بین معاونت‌ها برای کنترل قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ و همچنین میوه شب عید انجام شده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: وزارت صمت برای کنترل قیمت بازار در شب عید میوه خریداری کرده است که اگر کمبود وجود داشت و یا قیمت بالا رفت در بازار مداخله کند، امیدوارم تلاشی که می‌شود منجر به پایین آمدن قیمت‌ها شود و هم توزیع بگونه‌ای باشد که همه استفاده کنند.

واعظی درباره ایجاد محدودیت کرونایی در ایام عید هم گفت: این موضوع بستگی به این دارد که شرایط کشور چگونه باشد، آن چیزی که در خوزستان مواجه هستیم، کسانی بودند که در مرز رفت و آمد داشتند و در برخی شهرهای خوزستان ویروس جهش یافته انگلیسی کرونا گسترش پیدا کرد، متاسفانه در برخی شهرهای دیگر هم این ویروس شیوع پیدا کرده است.

وی افزود: با همکاری مردم و رعایت دستورالعمل ها؛ می‌توانیم شرایط آرامی داشته باشیم تا گشایشی به وجود آید؛ اما اگر شرایط سخت باشد چاره‌ای جز ایجاد محدودیت نداریم.

رئیس دفتر رئیس جمهور همچنین در خصوص اقدام دیروز مجلس گفت: اینکه در طول یک ساعت امضا جمع شد؛ کمیسیون بررسی کرد و به هیات رئیسه داد و در صحن علنی بررسی شد یک کار هیجانی است تا اینکه کاری از روی منطق و برای راستی آزمایی باشد.

کد خبر: ۷۵٬۸۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha