۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
«ایکس ۱ آی» متفاوت‌ترین محصول ب ام و به بازار می‌آید
نگاهی به ریزجثه الکتریکی باواریایی

«ایکس ۱ آی» متفاوت‌ترین محصول ب ام و به بازار می‌آید

با معرفی محصولات جدید الکتریکی از خودروسازان مطرح، حال تصاویرهای مبتنی بر نسل جدید ب‌ام‌و ix۱ منتشر شده که تمام آن‌ها رندرهای دیجیتالی صرفا بر اساس شواهد و تصورات طراحان آزاد است.

بازار؛ گروه خودرو: با معرفی محصولات جدید الکتریکی از خودروسازان مطرح، حال تصاویرهای مبتنی بر نسل جدید ب‌ام‌و ix۱ منتشر شده که تمام آن‌ها رندرهای دیجیتالی صرفا بر اساس شواهد و تصورات طراحان آزاد است.

 اما باتوجه به آنکه ب‌ام‌و اعلام کرده بود تا سال ۲۰۲۵ چندین نسخه از محصولات خود را در قالب خودروهای الکتریکی به بازار جهان معرفی می‌کند، مطابق بررسی‌های مجله اتوکار انتظار می‌رود که این خودروساز باواریایی نسخه الکتریکی از کراس‌اوور کوچک محبوب خود یعنی X۱ را با نام iX۱ تا سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد کرد.

 اما این خودروساز صاحب نام و خوش آوازه قرار است از این کراس‌اوور کوچک الکتریکی خود تا پیش از به پایان رسیدن سال جاری میلادی رونمایی کند. همچنین بسیاری از بررسی‌ها نشان می‌دهد که iX۱ به یک موتورالکتریکی در محور عقب با قدرتی برابر ۲۱۰کیلوواتی(۲۸۱اسب‌بخاری) و با گشتاور ۴۰۰ نیوتون‌متری مجهزشده تا یک پک کامل از باتری‌های لیتیوم-یونی با ظرفیت ۷۴کیلووات ساعت وظیفه تامین انرژی این موتورالکتریکی پرقدرت را برعهده دارد.

کد خبر: ۷۵٬۸۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha