۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
کارخانه آب معدنی سی‌سخت توسط ستاد اجرایی فرمان امام راه اندازی می شود
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره):

کارخانه آب معدنی سی‌سخت توسط ستاد اجرایی فرمان امام راه اندازی می شود

یاسوج- رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: کارخانه آب معدنی سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد مخبر بعدازظهر سه شنبه در نشست با مسئولین کهگیلویه و بویراحمد در محل استانداری افزود: با آنکه وضعیت مارخانه به گونه ای ست که در چهار چوب فعالیتهای ستاد اجرایی نمی گنجد اما به دلیل اینکه این کارخانه اشتغالزایی خوبی ایجاد می کند، این ستاد در این راستا همکاری می کند.

وی با بیان اینکه در خصوص وردود به احیای کارخانه قند یاسوج نیز باید بررسی حقوقی و فنی و مالی زیادی انجام شود، گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم اینکارخانه را راه‌اندازی کنیم به شرط آنکه در سه مقوله دچار مشکل نشویم.

مخبر اظهار داشت: ستاد اجرایی در کارخانه هایی که واگذار شده به یک هم مورد ورود نکرده اما در این استان برای اولین بار به کارخانه قند ورود کردیم و اگر مالک اهلیت‌داری باشد و پای کار بیاید حمایت می‌کنیم.

وی افزود: از یک میلیون خانه بیمه‌ای شده ستاد اجرایی ۳۲ هزار خانه در استان کهگیلویه و بویراحمد و شش هزار مورد در  شهرستان دنا قرار دارد که علاوه بر ۱۰ میلیونی که پرداخت خواهد شد، ۲۰ میلیون نیز به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

مخبر اظهار داشت: برای منازلی که ۱۰۰ درصد دچار آسیب شده اند، ۱۰ میلیون تومان پرداخت می کنیم و به گروه‌های جهادی نیز برای بازسازی منازل آسیب‌دیده اعتبار می‌دهیم.

وی افزود: چنانچه وسایل خانه‌ نیز از بین رفته باشد، در حد مقدور کمک می کنیم و تاکنون نیز۴۰ کانکس به مناطق زلزله زده رسیده و تا آخر هفته ۱۰۰ کانکس به این مناطق می رسد.

مخبر اظهار داشت: در راستای ایجاد اشتغال خرد و مشاغل خانگی نیز با ۱۳۰ میلیارد تومان یک هزار طرح در سی‌سخت ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد مخبر امروز سه شنبه برای بازدید از مناطق زلزله زده سی سخت وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.

کد خبر: ۷۵٬۶۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha