۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
مطالبات قانونی جامعه کارگری استان همدان را منعکس و پیگیری خواهیم کرد
استاندار همدان:

مطالبات قانونی جامعه کارگری استان همدان را منعکس و پیگیری خواهیم کرد

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه مطالبات قانونی جامعه کارگری استان همدان را منعکس و پیگیری خواهیم کرد، گفت: جامعه مدیون کارگران و بازنشستگان است و باید با تکریم و احترام مطالبات آن‌ها پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید سعید شاهرخی ظهر سه شنبه در نشستی با جامعه کار، تولید و تشکل‌های کارگری و بازنشستگان استان همدان با بیان اینکه مطالبات کارگران همدان در فضایی دموکراتیک و تاثیرگذار پیگیری می شود، گفت: در راستای انتقال دغدغه های کارگری همایشی در سالن جلسات استانداری همدان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود تا کارگران استان همدان از نزدیک در گفتگو با مقامات مسئول، حقوق خود را مطالبه کنند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه کارگران در زمان تحریم، علی رغم همه مشکلات در کنار مردم، دولت و واحدهای تولیدی بودند و نقش تاثیر گذاری در توسعه اقتصادی دارند و دولت مطالبات قانونی کارگران را پیگیری و حمایت می کند، یادآور شد: با توجه به تاکید مسئولان بهداشتی به رعایت فاصله  گذاری اجتماعی، نمایندگانی از سوی کارگران برای حضور در این جلسه انتخاب شده و جزئیات این نشست هم از طریق رسانه ها منعکس می شود.

وی با تاکید براینکه جامعه مدیون کارگران و بازنشستگان است و باید با تکریم و احترام مطالبات آن‌ها پیگیری شود، افزود: کارگران و تشکل‌های صنفی کارگری از پیشتازترین قشرهایی بودند حضرت امام خمینی(ره) را در جریان انقلاب همراهی کردند.

شاهرخی بابیان اینکه جامعه کارگری نقش پررنگی در شکل گیری و سپس تداوم انقلاب اسلامی و بعد از آن در توسعه کشور ایفا کرده‌اند که قابل تحسین و تقدیر است، گفت: مطالبات قانونی جامعه کارگری را منعکس و دنبال خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه بنا نداریم حرف کسی را نشنویم، اظهار کرد: با حساب و کتاب و احترام شنونده درد دل های قشر کارگری بوده و قصد سانسور نداریم.

کد خبر: ۷۵٬۶۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha