۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
 ۳۱ زندانی بی بضاعت خراسان‌جنوبی به آغوش خانواده برگشتند
با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان جنوبی؛

۳۱ زندانی بی بضاعت خراسان‌جنوبی به آغوش خانواده برگشتند

بیرجند - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان‌جنوبی گفت: ۳۱ زندانی بی بضاعت در خراسان جنوبی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) به آغوش خانواده برگشتند.

سید مجتبی موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از بازگشت ۳۱ زندانی بی بضاعت به آغوش خانواده در بیرجند خبر داد و اظهارکرد: بدهی این زندانیان دو میلیارد و دویست میلیون ریال بوده که توسط ستاد پرداخت شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد:  از این تعداد هفت زندانی مربوط به شهرستان بیرجند و مابقی مربوط به سایر شهرستان‌ها است که در روز میلاد امام جواد(ع) معدن جود و بخشش به آغوش خانواده هایشان برگشتند.

موسوی گفت: در راستای نهضت آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد نیازمند حمایت‌های اجتماعی(نذر رهایی) و در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اداره کل زندان ها وتلاش اداره کل زندان‌های استان در گرفتن رضایت شکات زمینه آزادی زندانیان بی بضاعت استان فراهم شد.

وی افزود: تا پایان سال زمینه آزادی ۲۸نفر دیگر از زندانیان جرائم غیرعمد با بدهی ١٥میلیارد و هفتصد میلیون ریال فراهم خواهد شد.

گفتنی است تاکنون زمینه آزادی ۶۳ نفر از زندانیان نیازمند غیرعمد با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) فراهم شده است.

کد خبر: ۷۵٬۶۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha