۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
میوه در حال حذف شدن از سبد غذایی طبقات محروم است
نماینده مردم تفت در مجلس:

میوه در حال حذف شدن از سبد غذایی طبقات محروم است

میرمحمدی، نماینده مردم تفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرانی ها، جان مردم را به لب رسانده گفت: میوه در حال حذف شدن از سبد غذایی طبقات محروم جامعه است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید جلیل میرمحمدی میبدی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه ۵ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی گفت: از عنایات مقام معظم رهبری نسبت به حمایت از قانون رفع تحریم ها تشکر می کنم که بار دیگر سربازان خود را مورد لطف قرار داده اند و امیدورایم دولت در کنار مجلس گام بردارد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزرای کشور و بهداشت گفت: به عنوان پزشک درخصوص شیوع کرونای انگلیسی در استان یزد به ویژه شهرستان های تفت و میبد احساس نگرانی می کنم، تعداد قابل توجهی کارگر از استان های مرزی جنوب به این منطقه می آیند. ضرورت دارد تدابیر ویژه ای در نظر گرفته شود.

وی خطاب به رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد: تعداد قابل توجهی پروژه های نیمه تمام در حوزه تربیت بدنی، راه، آب و سلامت وجود دارد که پیشرفت بیش از ۹۰ درصد دارند، امیدواریم در این دولت افتتاح شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در پایان با تاکید بر اینکه از بنیاد مسکن درخواست می کنم برای مسکن جوانان که در روستاها حضور دارند، تلاش کند، خاطرنشان کرد: گرانی ها بیداد می کند و جان مردم را به لب رسانده، میوه در حال حذف شدن از سبد غذایی طبقات محروم جامعه است. در کنار روغن نباتی، اقلام بسیار زیادی به فروش می رسد که باید وزیر صمت پاسخگو باشد.

کد خبر: ۷۵٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha