۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
دولت باید پاسخگوی وضعیت تاسف‌بار خودساخته بورس باشد
نماینده مردم ساری در مجلس:

دولت باید پاسخگوی وضعیت تاسف‌بار خودساخته بورس باشد

زارعی کیاپی، نماینده مردم ساری در مجلس با انتقاد از عملکرد دولت گفت: دولت باید پاسخگوی شکاف عمیق جامعه طبقاتی و وضعیت تاسف بار خودساخته بورس باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، منصورعلی زارعی کیاپی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه ۵ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری با بیان اینکه مجلس نسبت به اجرای قوانین حساسیت دارد گفت: مردم امروز این حساسیت و اقدام درست را به عنوان ویژگی مجلس انقلابی می دانند، این اقدام بزرگترین سرمایه اجتماعی مجلس است که کشور را نجات می دهد.

نماینده مردم ساری و میاندرود ادامه داد: مجلس باید به گونه ای عمل کند که مجموعه دولت جرأت نقض قوانین را نداشته باشد، در سال های اخیر ازسوی مجریان قانون بی انضباطی هایی در اجرای قوانین شاهد بوده ایم، مردم باید اطمینان یابند که مجلس شورای اسلامی به واسطه آرای مردم به درستی از حقوق آنها دفاع خواهد کرد.

وی تاکید کرد: این روزها دولت با طرح مسائل حاشیه ای می خواهد خود را از عدم موفقیت های سال های گذشته نجات دهد. مردم خوب می دانند که دولت باید پاسخگوی مشکلات اقتصادی و فقیرتر شدن آنها در سال های اخیر باشد، دولت باید پاسخگوی شکاف عمیق جامعه طبقاتی و وضعیت تاسفبار خودساخته بورس باشد و گزارش دهد.

زارعی کیاپی تصریح کرد: ما نمایندگان مجلس به شما اخطار می دهیم که این مجلس شما را تا روز آخر دولت تان برای اجرای صحیح قوانین رها نمی کند و وظیفه قانونی خود را انجام می دهد.

وی در تذکری خطاب به وزیر نیرو گفت: چرا برای اعلام نظر کارشناسی درخصوص سوال نمایندگان مازندران جهت احداث سد فینسک در این استان کوتاهی می کنید؟ می دانید که با احداث این سد هزاران میلیارد تومان به بخش کشاورزی، محیط زیست و آب شرب خسارت وارد می شود. تحت فشار چه جریانی هستید که جرأت اعلام نظر را ندارید. آقای وزیر مطمئن باشید که براساس نظر علمی و کارشناسی به شما اجازه نخواهیم داد کار غیرکارشناسی انجام دهید.

کد خبر: ۷۵٬۶۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha