۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
 راه‌اندازی و توسعه آزمایشگاه‌های تخصصی تولید نیروی برق حرارتی
با امضای توافق‌نامه همکاری میان شرکت برق حرارتی و پژوهشگاه نیرو صورت می گیرد؛

راه‌اندازی و توسعه آزمایشگاه‌های تخصصی تولید نیروی برق حرارتی

توافق‌نامه طراحی، تجهیز، راه‌اندازی و توسعه آزمایشگاه‌های حوزه تخصصی تولید نیروی برق حرارتی میان پژوهشگاه نیرو و شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی به امضا رسید.

به‌گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، به منظور رفع و تامین نیازهای آزمایشگاهی در بخش تخصصی تولید نیروی برق حرارتی و افزایش بهره‌وری از طریق ارتقای کیفی مواد، کالاها و تجهیزات نیروگاهی کشور و همچنین ایجاد امکان انجام آزمون‌های مورد نیاز در تحقیقات کاربردی این حوزه توافق‌نامه یاد شده میان شرکت برق حرارتی و پژوهشگاه نیرو به امضا رسید.

این توافق‌نامه با هدف نیازسنجی، اولویت‌بندی، طراحی، تجهیز، راه‌اندازی و توسعه آزمایشگاه‌های حوزه تولید نیرو در قالب مجموعه اقدامات و فعالیت‌ها در طرح جامع نیازسنجی، اولویت‌بندی، طراحی، تجهیز، راه‌اندازی و توسعه آزمایشگاه‌های صنعت برق و انرژی در حوزه تخصصی تولید نیروی برق منعقد شده است.

تعیین اولویت‌های تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه‌ها براساس مصوبات شورای تخصصی ارزیابی صلاحیت تامین کنندگان کالاها و تجهیزات تخصصی صنعت تولید نیروی برق حرارتی، مدیریت اجرای طرح جامع نیازسنجی، اولویت‌بندی، طراحی، تجهیز، راه اندازی و توسعه آزمایشگاه‌های صنعت برق و انرژی در حوزه تخصصی تولید نیروی برق و ایجاد شبکه آزمایشگاهی به منظور استفاده حداکثری از

ظرفیت‌های آزمایشگاهی کشور در حوزه تخصصی تولید نیروی برق حرارتی از جمله اصلی‌ترین زمینه‌های همکاری قید شده در این توافق‌نامه است.

این توافق‌نامه میان محسن طرزطلب، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی و احد ضابط، رئیس پژوهشگاه نیرو مبادله شده است.

کد خبر: ۷۵٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha