۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
 ۵۵۰ میلیارد ریال برای پروژه های عمرانی شرق مازندران ابلاغ شد
نماینده مردم شرق مازندران:

۵۵۰ میلیارد ریال برای پروژه های عمرانی شرق مازندران ابلاغ شد

بهشهر- شریعتی، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس از تخصیص و ابلاغ ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه برای پروژه های شرق استان خبر داد.

 غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به ابلاغ ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های شرق استان از سوی سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: این اعتبار برای اجرای پروژه های مختلف هزینه می شود.

وی اجرا و تکمیل پروژه های محور مواصلاتی امیرآباد به نیروگاه، محور مواصلاتی دامغان به گلوگاه، شبکه آبیاری وزهکشی گلورد را از جمله پروژه هایی بیان کرد که اعتبار برایشان در نظر گرفته شده است.

شریعتی تامین آب شرب شهری و روستایی و تکمیل پل سد گلورد را از دیگر پروژه ها بیان کرد و گفت: با نظر سامان برنامه وبودجه کشور مبلغ ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های شرق استان در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس با اشاره به عقب ماندگی های شرق استان در حوزه زیرساخت ها، تامین و تقویت این زیرساخت ها از جمله بهسازی حوزه راه ها را از جمله نیازمندی ها بیان کرد و خواستار تامین اعتبار لازم برای اجرای پروژه های مورد نظر شد.

وی بیکاری را از دیگر دغدغه های مهم در شرق استان برشمرد و گفت: باید با اجرای طرح های اشتغال زا، برای رفع معضل بیکاری تلاش کرد.

کد خبر: ۷۵٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha