۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
اختصاص بیش از یک میلیارد تومان اعتبار به تصفیه‌خانه فاضلاب تویسرکان
معاون آبفا همدان خبر داد:

اختصاص بیش از یک میلیارد تومان اعتبار به تصفیه‌خانه فاضلاب تویسرکان

همدان - معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تصفیه‌خانه فاضلاب تویسرکان اختصاص یافته که تاکنون ۸۳۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت شرکت آب و فاضلاب همدان، فرهاد بختیاری‌فر با بیان اینکه شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر تویسرکان به گونه‌ای طراحی شده که علاوه بر بخشی از شهر تویسرکان، دو روستای عین‌آباد و رودآور را نیز زیر پوشش قرار می‌دهد اظهار کرد: فاز نخست پروژه مرتبط با روستای رودآور در حال حاضر با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در مرحله تحویل موقت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در دو فاز طراحی شده است، بیان کرد: پیمانکار مربوطه به منظور اجرای فاز دوم خط انتقال فاضلاب روستای عین‌آباد مشخص شده و به زودی وارد فاز اجرایی می‌شود.

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه مبلغ اعتبارات در نظر گرفته شده برای این پروژه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است عنوان کرد: تاکنون ۸۳۰ میلیون تومان در مرحله اجرای این پروژه هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه ایجاد شبکه جمع‌آوری فاضلاب در روستای عین‌آباد تویسرکان در دو فاز با اجرای چهار هزار و ۷۰۰ کیلومتر خط انتقال عملیاتی خواهد شد.

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان همدان در خصوص تصفیه‌خانه فاضلاب شهر تویسرکان نیز گفت: این تصفیه‌خانه در قالب ۱۵۳ کیلومتر خط انتقال، ۱۰۰ هزار نفر جمعیت را زیر پوشش قرار می‌دهد که از این رقم ۱۲۴ کیلومتر شبکه فرعی و ۲۹ کیلومتر شبکه اصلی است.

کد خبر: ۷۵٬۳۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha