۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
بررسی میزان ذخیره‌سازی و نحوه تامین میوه بازار شب عید
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد

بررسی میزان ذخیره‌سازی و نحوه تامین میوه بازار شب عید

ساداتی نژاد، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: با حضور مسئولان ذی‌ربط نشستی در خصوص نحوه توزیع و ذخیره سازی میوه در ایام نوروز برگزار و توصیه‌های نمایندگان ارائه شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدجواد ساداتی نژاد، در تشریح نشست امروز(دوشنبه ۴ اسفندماه) کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه ذخیره‌سازی و تامین میوه ایام نوروز، گفت: در نشست کیسیون کشاورزی مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، مسئولان ستاد تنظیم بازار و معاون وزارت جهاد کشاورزی حضور داشتند و گزارشی از تصمیمات اتخاذ شده و میزان ذخیره‌سازی میوه سیب و پرتقال ارائه کردند.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نمایندگان توصیه‌های لازم در خصوص تنظیم بازار و تقویت ذخیره‌سازی محصولات با توجه به مصادف شدن ماه مبارک رمضان با فروردین‌ماه ارائه کردند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: نشست امروز باتوجه با توجه به دغدغه اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در زمینه افزایش قیمت میوه در شب عید برگزار شد تا از این موضوع توسط مسئولان  ذی‌ربط جلوگیری شود.

کد خبر: ۷۵٬۳۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha