۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
۲۷ معدن راکد در مازندران احیاء شد
رئیس سازمان صمت مازندران:

۲۷ معدن راکد در مازندران احیاء شد

ساری- قوانلو، رئیس سازمان صمت مازندران، شمار اشتغال ایجاد شده با احیای واحدهای معدنی و صنعتی راکد را در استان بیش از دو هزار نفر اعلام کرد و گفت: ۲۷ معدن راکد امسال احیا شده است.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به احیای بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی و اقتصادی راکد در مازندران اظهار داشت: طبق سیاست های جهش تولید، راه اندازی واحدهای راکد وتعطیل و فعال کردن واحدهای معدنی جزو برنامه ها است.

وی با عنوان اینکه در سال جاری ۲۷ واحد معدنی راکد در استان راه اندازی شده است، میزان اشتغال ایجاد شده توسط این واحدها را ۴۵۰ نفر اعلام کرد و گفت: همچنین ۸۶ واحد صنعتی تعطیل در استان راه اندازی شده است.

رئیس سازمان صمت مازندران با اظهار اینکه با احیای یک واحد صنعتی بزرگ تعطیل وراکد بیش از هزار نفر مشغول کار خواهند شد، گفت: با راه اندازی واحدهای راکد صنعتی ومعدنی بیش از دو هزار شغل جدید در استان ایجاد شده است.

قوانلو با اشاره به فعالیت بیش از ۱۰۰ هزار نفر در بخش صنعتی، شمار سرمایه گذاری و رغبت برای فعالیت اقتصادی در استان را مطلوب دانست و گفت: سالانه به طور میانگین ۲۰۰ واحد اقتصادی در استان راه اندازی و یا احیا می شود.

کد خبر: ۷۵٬۳۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha