۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
افزایش ۲۵ درصدی حقوق در بودجه کفایت نیازهای مردم را نمی کند
عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو بابازار:

افزایش ۲۵ درصدی حقوق در بودجه کفایت نیازهای مردم را نمی کند

رمضانعلی سنگدوینی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید به مبحث حقوق و دستمزد توجه جدی داشته باشد،گفت: دولت ۲۵ درصد افزایش حقوق را در لایحه بودجه دیده است که این رقم به هیچ وجه کفاف امور و نیازهای مردم را نمی کند.

 رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به توجه به مقوله حقوق و دستمزد در سال آینده گفت: یکی از موضوعات مهم در کشور مبحث حقوق و دستمزد است.

وی با بیان اینکه ما در بحث حقوق و دستمزد چندگانه عمل می‌کنیم، اظهار داشت: بر اساس تخصص افراد باید حقوق و دستمزد متناسب‌سازی شود.

سنگدوینی با بیان اینکه باید به مبحث حقوق و دستمزد در بودجه بپردازیم، تاکید کرد : در حال حاضر به بخش هایی در زمینه حقوق و دستمزد در بودجه پرداخته شده است و با این حال باید به همسان سازی حقوق ها توجه شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: همسان سازی حقوق و دستمزد باید برای همه رده‌ها و گروه‌ها مدنظر قرار گیرد؛ حتما باید دولت و مجلس سیاست‌های واحدی در زمینه حقوق و دستمزد داشته باشند و نمی شود در این رابطه دوگانه عمل کرد.

سنگدوینی اظهار داشت: این مناسب نیست که بازنشسته تامین اجتماعی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حقوق و یک بازنشسته دیگر از سازمان دیگر ۷ میلیون تومان حقوق دریافت کند لذا این اختلاف حقوق در کشور باید ساماندهی شود.

سنگدوینی با بیان اینکه در حال حاضر با تورم بالایی مواجه هستیم، گفت: از این رو دولت باید به مبحث حقوق و دستمزد توجه جدی داشته باشد و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم را مدنظر قرار دهد با این حال مجلس در این رابطه اهتمام ویژه‌ای دارد.

وی تاکید کرد: دولت ۲۵ درصد افزایش حقوق را در لایحه بودجه دیده است که این رقم به هیچ وجه کفاف امور و نیازهای مردم را نمی کند اما باید دانست که بیشتر از این رقم هم امکان پذیر نبوده است.

این نماینده مجلس بیان داشت: در حال حاضر کشور با محدودیت ها در تامین منابع مواجه است البته ما می‌توانیم در کنار این ۲۵ درصد در بالابردن خدمات رفاهی به مردم بکوشیم و می‌توانیم از این مسیر کاستی‌ها در بخش حقوق و دستمزد را جبران کنیم.

کد خبر: ۷۵٬۲۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha