۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
کمبود روغن جامد در خراسان‌جنوبی حل نشده است/گرانی شکر در بازار آزاد
رئیس اتحادیه خوارو بار بیرجند:

کمبود روغن جامد در خراسان‌جنوبی حل نشده است/گرانی شکر در بازار آزاد

بیرجند-شریف، رئیس اتحادیه خوار و بار بیرجند با بیان اینکه مشکل کمبود روغن جامد در بازار خراسان جنوبی حل نشده است، گفت: قیمت شکر در بازار آزاد افزایش داشته است.

محمد شریف در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهارکرد: در حال حاضر در بازار خراسان‌جنوبی با کمبود روغن جامد رو به رو هستیم و علی رغم گذشت زمان، هنوز این مشکل حل نشده است.

رئیس اتحادیه خوارو بار بیرجند با بیان اینکه در زمینه روغن مایع مشکلی وجود نداشته و اصناف این کالای مورد نیاز مردم را توزیع می‌کنند، بیان‌کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های مستمر، مردم در شب عید با کمبود هیچ کالایی رو به رو نشوند.

شریف با اشاره به گرانی شکر ادامه داد: شکر آزاد در حال حاضر با کیلویی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه در ماه پایانی سال و زمان پخت شیرینی ایام عید و نیازمند به شکر هستیم، گفت: در راستای رفع نیاز مردم ۸۰ واحد صنفی در بیرجند ۵۰۰ کیلو شکر با قیمت تعاونی هشت هزار و ۸۰۰ تومان عرضه می‌کنند.

رئیس اتحادیه خوارو بار بیرجند اظهارکرد: در مورد سایر کالاهای اساسی مشکل خاصی وجود ندارد و واحدهای خوارو بار فروشی آن را عرضه می‌کنند.

شریف گفت: البته در مورد کالاهایی چون مرغ و تخم مرغ باید از اتحادیه کمبود و یا عدم کمبود را پیگیری کرد.

وی با اشاره به تأثیرکرونا بر فعالیت واحدهای صنفی خوار و بار فروشی اظهارکرد: متأسفانه حدود ۵۰ درصد از افرادی که در حیطه خوار و بارفروشی فعالیت داشتند، کسب و کارشان با تعطیلی مواجه شد.

کد خبر: ۷۵٬۲۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha