۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
مشکل آب استان بوشهر تا قبل از تابستان حل شود/ اجرای ۱۳ سایت آب‌شیرین‌کن
استاندار بوشهر:

مشکل آب استان بوشهر تا قبل از تابستان حل شود/ اجرای ۱۳ سایت آب‌شیرین‌کن

بوشهر- استاندار بوشهر با اشاره به کاهش میزان بارندگی در سال جاری گفت: مشکل تامین آب استان بوشهر تا قبل از تابستان آینده حل شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عبداکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست شورای تامین آب استان در استانداری بوشهر اظهار داشت: با توجه به کاهش شدید بارش‌ها در سال جاری، تابستان سختی را خواهیم داشت که باید تدابیر لازم برای تامین آب مورد نیاز اندیشیده شود.

وی خواستار تلاش همه مسئولان مربوطه برای جلوگیری از تنش آبی در استان بوشهر طی تابستان آینده شد و اضافه کرد: باید تا قبل فرارسیدن فصل گرما اقدامات لازم انجام شود تا در تابستان مشکل کمبود آب نداشته باشیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه این استان به عنوان پایتخت اقتصادی و انرژی کشور شناخته می‌شود افزود: کمبود آب شایسته مردم این استان نیست و باید تلاش شود که آب مورد نیاز مردم در تابستان تامین شود.

تسریع در ساخت آب‌شیرین‌کن‌ها
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به اجرای پروژه‌های آب‌شیرین‌کن در ۱۳ سایت اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای صورت گرفته تا روند ساخت آب‌شیرین‌کن‌های استان بوشهر افزایش یابد و تا قبل از تابستان این پروژه‌ها وارد مدار تولید شوند.

عبدالحمید حمزه‌پور با اشاره به کلرزنی و ضدعفونی آب در همه مناطق شهری و روستایی استان خاطرنشان کرد: به منظور تامین تجهیزات کلرزنی در استان بیش از چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به فعالیت آب‌شیرین­‌کن شش هزار و ۵۰۰ متر مکعبی وحدتیه، دالکی افزود: آب‌شیرین‌کن دو هزار و ۵۰۰ مترمکعبی تنگستان در مرحله انتخاب پیمانکار است و پروژه آب‌شیرین‌کن سه هزار و ۵۰۰ مترمکعبی عسلویه آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از نوسازی ۱۱۰ کیلومتر از شبکه‌های فرسوده آب استان خبر داد و افزود: ۴۵۰ کیلومتر شبکه آبرسانی بوشهر بخش عمده‌ای از آن نیاز به اصلاح دارد.

کد خبر: ۷۵٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha