۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
ایجاد ۳ سایت جدید تلفن همراه در کردستان
مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد

ایجاد ۳ سایت جدید تلفن همراه در کردستان

کردستان- مدیر مخابرات منطقه کردستان از ایجاد سه سایت جدید تلفن همراه با هدف ارائه خدمات با کیفیت‌تر سرویس های شبکه ارتباطات سیار در سطح استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به اینکه طبق برنامه های تعیین شده در خصوص توسعه طرح های مخابراتی و با هدف ارائه خدمات بهتر و بهبود شبکه ارتباطات سیار  اقدامات مناسبی انجام شده است، اظهار داشت: تعداد سه سایت جدید تلفن همراه با سرمایه گذاری ٥٠ میلیارد ریال در استان ایجاد و به بهره برداری رسیده است.

وی با اعلام اینکه از این تعداد، یک سایت در روستای نایسر، یک سایت در روستای زیویه کامیاران و یک سایت نیز در روستای خروسه از توابع شهرستان سنندج احداث شده است، افزود: هر کدام از این سایت ها می توانند تعداد چشمگیری از مشتریان را تحت پوشش تکنولوژی های نسل سوم و چهارم  تلفن همراه قرار دهند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به سایت های ایجاد شده در روستاهای زیویه و خروسه اشاره کرد و گفت: این سایت ها پاسخگوی نیازهای ارتباطی مشتریان در چند نقطه روستایی و جاده ایی به صورت جداگانه هستند.

حکمت تملک زمین، عملیات حفاری، فونداسیون، نصب دکل و تجهیزات فنی بر روی سایت های جدید را از جمله مراحل اصلی ایجاد یک سایت اعلام کرد و افزود: برای نصب و راه اندازی سایت های اعلام شده مبلغ ٥٠ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی یادآور شد: در راستای ارائه خدمات بهتر به دیگر مشتریان شبکه ارتباطات سیار مخابرات پروژه ها و برنامه های مثمر ثمری تدوین و تعریف شده است که با همدلی و همراهی همکاران در تحقق این امر، هیچ تلاشی را دریغ نخواهیم کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به تعداد مشتریان تلفن همراه در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر دو میلیون و ۲۲۹ هزار و ۷۳۹ مشترک دائمی و اعتباری با ضریب نفوذ ۱۳۴ درصد از سرویس ها و محصولات شبکه ارتباطات سیار بهره مند هستند.

کد خبر: ۷۵٬۱۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha