۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
لزوم برخورد با مافیای فولاد| دولت از تعطیلی پروژه‌های تولیدی بزرگ جلوگیری کند
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد

لزوم برخورد با مافیای فولاد| دولت از تعطیلی پروژه‌های تولیدی بزرگ جلوگیری کند

زنگنه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تذکراتی از دولت و وزرای صمت و اقتصاد خواست تا نسبت به برخورد با مافیای فولاد و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی بزرگ اقدام کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محسن زنگنه در نشست علنی امروز (یکشنبه ۳ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر صمت گفت: در خصوص وضعیت فولاد کشور، وزیر در بدو فعالیت خود قول برخورد با مافیای فولاد را داد و اینکه حداقل در حوزه تولید خوراک نسبت به توزیع عادلانه پیگیری‌هایی را انجام دهد.

نماینده مردم تربت حیدریه و مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه یکی از کارخانه‌های فولاد که متعلق به بانک ملی بوده در سال ۹۶ به فولاد خوزستان منتقل می‌شود و علیرغم اینکه ۲.۵ میلیون تن از پهنه خواف خوراک داشته، این خوراک از استان خارج می‌شود، هر چند وزیر نسبت به خروج خوراک از استان با امضای همه نمایندگان نامه رسمی زده است و نمایندگان طی این نامه از سازمان بازرسی کل کشور خواستار پیگیری شده‌اند.

وی اضافه کرد: این اقدام موجب تضییع حقوق مردم شهرستان تربت حیدریه و استان‌های همجوار شده است.

زنگنه در تذکری دیگر به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی گفت: متأسفانه در سال جهش تولید بزرگترین پروژه صنعتی شرق کشور به جهت عدم بازگشایی LC در بانک صنعت بیش از چند ماه است که تعطیل شده است در حالی که ما از دولت اشتغال جدید نمی‌خواهیم و تنها خواسته ما جلوگیری از تعطیلی واحدهای جاری است که هر روز با بخشنامه‌های جدید مواجه می‌شوند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: نیروگاه برق راشد نیز که به عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ تلقی می‌شود به دلیل عدم بازگشایی LC تعطیل شده است.

کد خبر: ۷۵٬۱۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha