۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
گردشگری روستایی و کشاورزی در مازندران مغفول مانده است
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

گردشگری روستایی و کشاورزی در مازندران مغفول مانده است

ساری- زارعی، نماینده مردم ساری ومیاندرود در مجلس با اظهار اینکه استفاده از ظرفیت گردشگری روستایی مغفول مانده است بر لزوم بهره گیری از این جاذبه ها تاکید کرد.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با عنوان اینکه استفاده از ظرفیت گردشگری روستایی، فرهنگی و کشاورزی مغفول مانده است، اظهار داشت: باید از صنایع پایین دستی و ظرفیت گردشگری روستایی برای شتاب بخشی به توسعه این مناطق بهره گرفت.

وی با عنوان اینکه صنایع پایین دستی به عنوان فرصت های نوین کسب و کار است، یادآور شد: گردشگری روستایی و کشاورزی از جاذبه های مهم برای رونق کسب و کار است.

زارعی با اشاره به مشکلات روستاهای کلیجانرستاق، آبکسر، بلسک و میدانک نبود طرح هادی را از جمله مشکلات این مناطق بیان کرد و گفت: نبود راه دسترسی و کمبود ادوات کشاورزی از دیگر مشکلات این روستاها بیان کرد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس نداشتن آب آشامیدنی سالم و آسفالت نبودن راه روستایی بخش کلیجانرستاق را از دیگر موانع و دغدغه ها بیان کرد و گفت: طرح اصلی آبرسانی به روستاهای منطقه جزو برنامه قرار دارد.

وی وجود مشکل در چاه، مخزن و خط لوله آبرسانی را از دیگر چالش ها بیان کرد و گفت: برای رفع مشکل آبرسانی منطقه یک میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

کد خبر: ۷۵٬۱۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha