۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
منظومه توسعه برای ۷۱۰ روستای زنجان تهیه شد
رئیس مدیریت و برنامه ریزی زنجان:

منظومه توسعه برای ۷۱۰ روستای زنجان تهیه شد

زنجان- میرزایی، رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی زنجان گفت: منظومه توسعه روستایی استان زنجان برای ۷۱۰ روستا تهیه شد.

رامین میرزایی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه منظومه اقتصاد روستایی در زنجان تهیه شده است، گفت: این منظومه در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها است. 

وی اظهار کرد: طرح توسعه پایدار منظومه‌های روستائی با هدف تجمیع توانمندی‌ها و پتانسیل‌های موجود در روستاها در زمینه‌های مختلف به منظور تقویت پایدار روستاها می باشد و این منظومه برای ۷۱۰ روستا تهیه شده است. 

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی زنجان گفت: مطالعات منظومه‌های روستایی در ۱۷ بخش استان با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان و اداره راه و شهرسازی تهیه شده است.

میرزایی با بیان اینکه مطالعات طرح توسعه منظومه روستایی با هدف توسعه پایدار و با رویکرد اقتصادی، اجتماعی و اشتغال زایی در استان از سوی مشاوران انجام شده است، تاکید کرد: در قالب این طرح ظرفیت‌ها و محدودیت‌های توسعه روستاها مطالعه، برنامه ریزی و عملیاتی می‌شود.

وی ابراز داشت: شناخت ظرفیت‌ها و محدودیت‌های توسعه هر روستا از نظر اقتصادی، اجتماعی، عمرانی و فرهنگی از بخش‌های این طرح است.

رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی زنجان تصریح کرد: توسعه فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی، برنامه‌ریزی و تقویت اقتصاد روستایی، ایجاد اشتغال پایدار، رونق کسب و کار در روستاهای هدف در بخش‌های کشاورزی، صنعت و خدمات و گردشگری و افزایش سطح درآمد روستائیان از اهداف اصلی این طرح است.

میرزایی گفت: با اجرای این طرح در روستا اشتغال بسیار خوبی در روستاها ایجاد می‌شود.

کد خبر: ۷۵٬۰۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha