۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
 رکورد صرفه جویی در بنزین شکسته شد/ اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حمل و نقل عمومی
مدیر کل برنامه ریزی شرکت پخش و پالایش در گفتگو با بازار:

رکورد صرفه جویی در بنزین شکسته شد/ اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حمل و نقل عمومی

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی شرکت پخش و پالایش با بیان اینکه اکنون ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سهمیه خودروهای عمومی اختصاص داده شده، گفت: اما تنها ۸۰ درصد این اعتبار مصرف و مابقی در کارت سوخت دارندگان وسایل نقلیه ای که مشمول سهمیه مازاد هستند، ذخیره شده است.

بازار- شهرام رضایی مدیرکل دفتر برنامه ریزی شرکت پخش و پالایش در گفتگو با بازار ، از کاهش مصرف بنزین در روزهای گذشته خبر داد و گفت: میزان مصرف بنزین در بهمن به طور متوسط به حدود ۸۰  میلیون لیتر رسیده بود که بعد از شیوع ویروس کورونا  متوسط مصرف بنزین از ابتدای اسفند به طور اسفند به حدود ۷۲ میلیون لیتر رسیده که کمترین مقدار مصرف در دو سال گذشته بوده است.

آنگونه که این مقام مسئول در شرکت پخش و پالایش اعلام کرده، شیوع ویروس کورنا تاثیر چندانی بر مصرف سی‌ان‌جی نداشته و میزان مصرف در این بخش همچنان حدود ۲۵ میلیون مترمکعب در روز است.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی شرکت پخش و پالایش در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تا کنون ۷ مرحله اعتبارسوخت  به حساب تاکسی های اینترنتی، آژانس ها، سرویس مدارس و پیک موتوری ها واریز شده است، افزود: تا کنون ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای خودروهای عمومی اختصاص داده شده است.

به گفته او، تا حالا تنها ۸۰ درصد این اعتبار مصرف و مابقی در کارت سوخت دارندگان وسایل نقلیه ای که مشمول سهمیه مازاد هستند، باقی مانده است.

رضایی همچنین خاطرنشان کرد: سهمیه سوخت خودروهایی عمومی به هیچ وجه سوخت نمی‌شود و هیچ نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

کد خبر: ۷٬۵۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha