۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
صادرکنندگان نمونه تهران تقدیر می شوند
رئیس دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکننده نمونه استان تهران:

صادرکنندگان نمونه تهران تقدیر می شوند

لاهوتی، رئیس دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکننده نمونه استان تهران گفت: ۱۴ صادرکننده نمونه و شایسته تقدیر استان تهران در مراسمی روز دوشنبه چهارم اسفند معرفی می‌شوند.

به گزارش بازار، محمد لاهوتی گفت: چهارده صادرکننده نمونه و شایسته تقدیر استان تهران در مراسمی که به صورت حضوری (بسیار محدود) و مجازی برگزار می‌شود، دوشنبه چهارم اسفند معرفی می‌شوند.

رئیس دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکننده نمونه استان تهران با اشاره به سابقه مثبت واگذاری این فرآیند به اتاق تهران در چهار سال گذشته، افزود: این فرآیند، تجربه‌ای خوشایند برای دولت و بخش خصوصی است که باعث شد این اقدام به سایر استان‌ها و حتی انتخاب صادرکننده نمونه ملی نیز تسری یابد.

لاهوتی گفت: از دو ماه قبل با دریافت مدارک صادرکنندگان، کار بررسی مدارک و مستندات آغاز شد و در هفته پایانی بهمن، با مشخص شدن نتایج اولیه، این فرآیند به اتمام رسید، پس از آن نیز در جلسه‌ای با حضور اعضای کارگروه که نمایندگان سازمان‌های مرتبط هستند، فهرست نهایی ۱۴ صادرکننده شایسته تقدیر با مرور مجدد پرونده‌ها مشخص شد.

وی افزود: در شرایط همه‌گیری کرونا، این مراسم به صورت بسیار محدود و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و بخش عمده مهمانان و مدعوین از طریق پخش زنده و به صورت مجازی در این نشست حضور پیدا می‌کنند.

این عضو هیات نمایندگان اتاق تهران با ابراز تاسف از این که امکان برگزاری گسترده این مراسم با حضور فعالان اقتصادی و نمایندگان بخش خصوصی وجود ندارد، از همه فعالان اقتصادی، اعضای اتاق بازرگانی تهران و علاقمندان به حوزه صادرات دعوت کرد این مراسم را به طور زنده و مستقیم از سایت اتاق تهران یا صفحه رسمی اتاق تهران در اینستاگرام مشاهده کنند.

کد خبر: ۷۴٬۹۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha