۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
مزایده‌های ایران خودرو، اینترنتی شد
با هدف تسهیل مشارکت متقاضیان؛

مزایده‌های ایران خودرو، اینترنتی شد

سامانه اینترنتی برگزاری مزایده‌های گروه صنعتی ایران خودرو با هدف عمل به مسوولیت‌های اجتماعی در قبال جامعه از طریق ارایه خدمات غیر حضوری به مشتریان در زمان شیوع و همه‌گیری بیماری کرونا، آغاز به کار کرد.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، ارایه خدمات غیرحضوری و تسریع در انجام تشریفات مزایده خودرو، ‌ توسعه جغرافیای برگزاری مزایده به تمام نقاط کشور، افزایش میزان مشارکت متقاضیان و افزایش فضای رقابتی در فروش اقلام مزایده‌ای از جمله خودروهای کارشناسی، از اهداف مورد نظر در این اقدام است.  

به این ترتیب، تمامی مزایده های ایران خودرو، در قالب این سامانه به نشانی https://auction.ikco.ir تعریف و برگزار خواهد شد.  

در مرحله نخست عملیاتی این سامانه، ‌ برای مزایده خودروهای کارشناسی گروه صنعتی ایران خودرو اقدام شده است. تاکنون دو مزایده عمومی خودرو برگزار شده و از نظر حذف زمان ثبت نام حضوری شرکت در مزایده، افزایش زمان ثبت قیمت پیشنهادی در مزایده‌ها در ساعات غیر اداری، تسهیل در فرآیند ثبت نام، در اختیار بودن اطلاعات موضوع مزایده از طریق اطلاع رسانی مناسب وضعیت خودروها در سامانه و... بازخوردهای مثبتی از سوی شرکت‌کنندگان دریافت شده است.  

اتحاذ رویکرد برگزاری الکترونیکی مزایده‌ها، ‌ هم‌چنین تاثیر بسزایی در رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا داشته است، ‌ به نحوی که هیچ‌گونه ازدحام یا اجتماع غیر قابل قبولی در محوطه مزایده ایجاد نشده است.  

در مرحله دوم اجرای این سامانه، ‌ برگزاری تمامی مزایده‌های ضایعات صنعتی و عمومی، اقلام مازاد شرکت ایران خودرو و سایت‌های تولیدی به صورت اینترنتی در دستور کار قرار دارد. با توجه به آماده‌سازی زیرساخت‌های سیستمی در سامانه اینترنتی و سیستم SAP ایران‌خودرو، ‌ پیش‌بینی می‌شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ‌ مرحله دوم نیز آماده بهره‌برداری شود.  

کد خبر: ۷۴٬۸۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha